Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Haha, åååhhhh, det misstaget gör jag ofta! Skjuter på att epilera mig tills just innan jag ska gå och lägga mig... och inser alltför sent varför man nyper sig i armen!
Mm, vem syndar inte ibland? Problemet är väl de som gör det vanemässigt...
De är vana, jag skjuter varje Nyår. Så det så.
Varför inte?
didis vad gott det lät. Jag älskar passionsfrukt. Just nu sitter jag här med lite ost o kex, men hade känts fräscht med passionsfrukt
lillabruden. Haha, nåt att testa?
Raketer på nyår...hhhmmmm....bortblåsta pengar tycke jag... Tomtebloss däremot!!! Tomtebloss är ett _måste_!!! Man kan ju skriva med dem o allt
Jag sitter med Alladin asken o julmust och inser en viktig sak i livet; Jag kan banta när jag är död!!!!
Hur definerar ni en 'mor'?
Haha... själv sitter jag med en ask romerska bågar (mörka) och tänker ungefär samma sak. Jag behöver inte banta, men jag har ätit äckligt mycket socker ikväll. Kommer att vakna helt socker-bakis imorgon.
Nu börjar det bli sängdags, och jag hade ju tänkt ta bort hår ikväll så jag kan gymma imorgon bitti...
En mor, det var en jättebra fråga. Någon som tar hand om och tar ansvar (i stort och smått) för en annan person, som får den personen att känna sig trygg och älskad. Och som upplever sig vara av kvinnligt kön. Typ?
Jag har ända sedan pappa insjuknade velat - haft en längtan efter att - skriva poesi. Men så har den inte funnits i mig. Kan den göra det ikväll måntro?