Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Daa, stort grattis, vad spännande!
*bjuder på ångande varma pepparkaksmuffins*
Heloise: bädda ner dig i soffan framför en bra film eller lägg dig i sängen och låt pantzer långsamt långsamt klia dig i hårbotten (eller är det bara jag som tycker det är vansinnigt mysigt??).
Krya på dig!
Frulle - jag har en föraning om att vi skriver i samma tråd i ett närbesläktat forum just nu...
Bobou: åh nybakat! Härligt! Jag kan bjuda på lite portvin till, tror du det passar? I övrigt är skafferi o kylskåp helt tomma, faktum är att maken handlar mjölk till morgondagens frukost i denna sena timme.
vadå vadå???
p.s har lagt in en bild på vårat nya kök som JAG har kaklat helt själv!
Snyggt - men suddigt - kakel!
Naej, mitt alter ego på FL får du lista ut själv, jag har trots allt lyckats lista ut ditt (tror jag).
Ett julmysterium att lösa...
Oooo ska du få mig att detektiva så här sent?! Toka!
Hoppas du inte är någon jag varit elak mot!!!? Jag har varit det mot många på fl!
På FL är jag jävligt hemlig!
Nä, du har itne varit elak mot mig (och om du varit det hade jag bitit tillbaka! ). Jag är inte så vansinnigt aktiv där, det är väldigt mycket hysteriska mammor som undrar om deras 5-månaders avlider för att de slickat på messmör.
Så detektiva du på och meddela mig när du kommit på´et. Jag har kollat ditt fotoalbum och nu VET jag att du är du (några bilder är samma som på BT).
Heloise - jag är precis likadan. Sover och sover och sover och orkar inte ta itu med någonting. Vad gör man, liksom? Jag har lagt den energi jag haft på att träna.. det har känts viktigt på något sätt, och rätt prioriterat tror jag. Och så att hälsa på pappa på sjukhuset förstås. Kanske dags igen nu. Får väl åka dit en sväng imorrn.
ååh vad mumsigt
(Bara så att ni vet - jag har ju hållit i mitt tränande och ätit rätt bra och därmed hållit min vikt. Men då jag även ätit en massa kakor o glass och annat gott har jag ju heller inte GÅTT NER i vikt. Så från typ 2 januari eller så blir det skärpning på den punkten igen. Alltid bra att folk känner till ens mål )
Och på tal om min långa parentes. Blir det några nyårslöften i år?