Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
God Jul!
Btw är det ngn som vill ha en svart mini-panter, hon är rätt billig just nu, hon knuffade ner en av våra fina julgrupper, den gick i 100 bitar
God jul!
go jul..
God jul till alla fina tanter!
jag vet att jag varit borta ett tag nu, men har tänkt på er alla!!! hoppas ni har det bra o tittar på Kalle nu!!
God Jul och ät mycket så kan ni rulla hem sen, slipper man riskera krocka i jultrafiken
Ååå SNART är julen äntligen slut!
JAG är helt slut.. Men MYSIGT har vi haft. Maten på Hasselbacken var helt fantastiskt god. Vi åker nog tillbaka nästa jul också!!
Barnen var LIVRÄDDA för tomten (min pappa).
Har ni haft det bra??
Hihi, vi skulle inte ha några julklappar som vanligt, men jag fick en ljuvlig klänning av min mamma och syster.
Jag provade den när vi var i Dublin i september, men den var alldeles för dyr. Gissa om jag blev glad!
Jag känner mig jättefin i den, så fin så att favoritpumpsen åkte fram och jag både lockade håret och målade naglarna!
Så här ser den ut:
www.karenmillen.com/Pointelle-knit-dress/Knitwear/karen-millen/fcp-product/903000053201
Ånätack, än är det tack och lov mycket kvar av julen- först 13 januari är den ju slut. Jag gick i julottan 05.00 imorse, sedan ledde jag själv julottan klockan 07.00 följd av julottefrukost. Besökarantalet ökade för andra året i rad. Jättekul.
Nä, precis, än är inte julen slut! Idag är viktigaste juldagen. Idag ska jag fira jul med min pappa!!!! Han kom hem för en timma sedan och ska tillbaka till sjukhuset först på söndag! Jag åker till honom strax
Igår sjöng jag på julbönen i kyrkan. Var mycket uppskattat. Farmor blev rörd till tårar och grät sig igenom hela gudstjänsten. Pappa kunde stå upp (!) genom hela textläsningen. Utan stöd.
Och vi har ju faktiskt en vit jul. Julen är absolut inte över
Kjell Präst skrev 2009-12-25 11:14:56 följande:
Äntligen har min syrra och hennes man och barn åkt. Jag tycker väldigt mkt om dem och det är jättekul när de kommer, men det är också skönt att få andas 2 timmar innan nästa firande.
Mamma fick åka in till akuten i natt, hon har lunginflammation.
Jag och syrran drack en massa vin och pratade, vad jag önskar att vi varit närmare varandra i ålder.
Nu mår jag lite dåligt och ska ta en timmes tupplur innan det är dags att åka till Panzers mamma.
Vad roligt Cantaton!