• Svar på tråden Några från Halmstad? del 3
  • Alexxxi

Hehe aa precis väldigt stilrena, haha det va ordet:p
    Ni kommer se jättefina ut!!

Snoddasen skrev 2009-09-10 12:49:36 följande:
    Alexxxi - nää inte superenkla, men det är ju väldigt enkla stilrena klänningar utan många detaljer, var så jag menade :D ingen av oss skulle klä i något jättestort, maffigt, paljettaktigt, skulle bara se jättelöjliga ut *asg* men vi är väldigt nöjda med våra klänningar, och efter bröllopet kommer vi givetvis lägga ut bilder så alla får se hur vi såg ut :D
  • Alexxxi

Yatzy86, har du gjort provuppsättning eller ska? Det blir säkert bra,hehe, men varför ska du inte ha din vanliga frisör?

Dem e sååå söta på svarta örsnhuset, kvinnan som äger den är mamma till min frisörlärare, hon ägde ma-donna innan, min lärare som jag hade på frisörlinjen alltså.

• Snoddasen

Alexxxi - har ni bestämt något exakt datum? såg på din sida att ni ska gifta er i juni 2010, men det stod inget datum :)

• yatzy86

Nej jag har inte ens ringt bokat haha. Jag går på jacobsson annars och de har ingen smink vad jag har förstått så då tycker jag det blir bökigt att ja fixa ihop det. Lite lat kanske. :)

Ja de är kanon! Har jobbat med dem innan, min mamma också. Ja, han som jobbar där är ju gift med en frisör också :)

• Alexxxi

Asså? Vet inte hur man lägger till det=S
    5:e juni e det dags

Snoddasen skrev 2009-09-10 15:23:18 följande:
    Alexxxi - har ni bestämt något exakt datum? såg på din sida att ni ska gifta er i juni 2010, men det stod inget datum :)
  • Alexxxi

Yatzy86, jaså är han? Du menar den unga kocken eller? =) Hehe men du gifter dig inte på ett tag alltså så därför har du inte så bråttom kanske...=P

• Sofia1984

Smyger in här lite försiktigt.

Jag heter Sofia är 25år, bor i Sennan utanför Halmstad. Är förlovad med Mathias (33år) och vi har två busiga killar på 3 och 5,5år.

Vi planerar inget bröllop just nu, men Mathias har börjat prata om det mer och mer nu för varje dag som går *äntligen*
    Jag har önskemål (men det vet han inte om än iofs) om nästa år. Vi har varit tillsammans i 10år den 1 juli 2010 nämligen.

Hoppas jag får hänga på här iallafall, alla tips mottages.. Kommer inte bli nåt jättestort för pengar växer inte på träd och låna vill vi inte göra.

• Snoddasen

Alexxi - hahaha, nu såg jag ju att det visst står datum. Var bara inne på presentationen, och där stod juni 2010, men på bröllopssidan står ju datument *blind*

• Snoddasen

Välkommen hit!! :D
    Vad häftigt det hade varit om ni gifter er på 10-årsdagen!

Sofia1984 skrev 2009-09-10 15:43:28 följande:
    Smyger in här lite försiktigt.Jag heter Sofia är 25år, bor i Sennan utanför Halmstad. Är förlovad med Mathias (33år) och vi har två busiga killar på 3 och 5,5år.Vi planerar inget bröllop just nu, men Mathias har börjat prata om det mer och mer nu för varje dag som går *äntligen* Jag har önskemål (men det vet han inte om än iofs) om nästa år. Vi har varit tillsammans i 10år den 1 juli 2010 nämligen.Hoppas jag får hänga på här iallafall, alla tips mottages.. Kommer inte bli nåt jättestort för pengar växer inte på träd och låna vill vi inte göra.
  • Alexxxi

Snoddasen, hahaha okej=P känns väldigt långt dit iafl =(

Svar på tråden Några från Halmstad? del 3