Några från Halmstad? del 3
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Tack så mycket!! Vi är jättenöjda :)
Jättefina bilder, nu känner jag mig nöjd med vårt val - ska träffa henne i november!
tvåsmåtroll - förlåt för att jag inte svarat tidigare. Ja det är inklusive allt! Känns skönt att slippa åka iväg!
Vi ska gifta oss här hemma, nere vid sjön. Mysigt. Sen ska vi ha festen i Åleds hemvärnsgård. Vår kock jobbar på heagård :) Kul.
Hur går det för er andra här inne då?
ninni - va bra att ni känner er nöjda! vi är verkligen supernöjda med alla bilder. vi fick skivan med bilderna av henne i tisdags och skivan innehöll VÄLDIGT många bilder, det var flera hundra!! det är kul att man får ALLA så man själv kan välja att framkalla de man vill! :D
ja det är verkligen toppen!
ps. imon får ni komma och äta tårta på maxi, jag och cheferna ska servera tårta hela dan :)
Kikar in här då och då och ser hur det går för er andra Halmstad-bor. Jag klarade ju av allt i maj redan.
Snoddasen, vilka fina bilder! Så kul att se en annan vigsel från Vapnö kyrka. Så pampigt det var att fotografera uppe från orgeln, fint!
Det går ganska trögt här.. Men är ju ett tag kvar till juni =)
Hej.
Precis hemkommen från miami, paris & köpenhamn. Nu är det sängen som gäller då man inte har sovit på 2 dygn.
Lysan - hur har ni haft det?? Skönt att komma bort från den grå och tråkiga vardagen!!
Åh hur hade ni det? :)
Ninni84r: Tack för ditt svar, gör inget att det dröjde lite det är ju ganska lång tid kvar till maj.
Lysan: Så skönt det lät med minisemester, hade ni det bra?
Nja minisemester kanske man inte ska säja. Snarare 2 veckor var vi borta. Kan säja att det var så j-kla underbart men dock dyrt där vi bodde innan vi åkte ut med kryssningen. Ska lägga in liter bilder därifrån.
tvåsmåtroll - haha, ja det är ju ett tag. hur långt har ni kommit då?
lysan - väntar på bilder ja! :)
jag har fått kalkyl av kocken nu, och nu ska jag snart återgå till att rensa all svamp vi ska ha till förrätten.
lysan - läste visst lite slarvigt... jag fick det till att stå ...minisemester paris & köpenhamn. 2 veckor är ju ganska länge
Ninni84r - vi har bokat kyrka, lokal, hotell till bröllopsnatten och fotograf och köpt klänning sen har jag skrivit en gästlista och pratat med tärnor, marshalk och toastmaster och börjat testa hur inbjudan ska se ut och bestämt färgtema. Det jag funderar mest på just nu är vem som ska vara med som barnvakt till våra barn och vilken solist vi ska ha i kyrkan. Någon kanske har tips på duktig solsit som inte kostar skjortan.
lysan - fina bilder! underbar resa ni verkar ha haft! :)
TACK. Helt underbart hade vi det.