Några från Halmstad? del 3
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Grattis till er som gifter er idag! Fuskisar. :P
Vilka gifter sig idag? Har tyvärr inte hunnit hänga med i denna tråden men klippte en kund som skulle på ett bröllop på fjelldalens slott iafl=)
ja grattis både till snoddasen och lysan - nu är ni gifta :)
lysan - ja jag blev lite paff - har ingen namnskylt så jag blev lite fundersam... :)
hur va det tjejer :)
Jodå, ninni vilken uppmärksamhet man fick utav alla när man kom till rådhuset. Var några minuter sen pga frisören stod & öste på hårspray. Det tog nog 5 minuter hela akten. Sen så minns jag inte den men jag hörde att både jag & Fredrik sa JA till varandra. Nej, inga tårar kom igår.
Vi hade sagt 23.30 till hotellet men när F tittade på kl så var den 23.45 å vi ringde & sa att vi kommer lite senare.
Vi kom nog dit runt 01 el lite innan, osäker när. Men 30-45 minuter senare så hör jag en taxi & nyfiken som jag är så kollar jag ut genom fönstret å ser en vit taxi & hör 2 fnittriga töser
Öppnar balkongen å skriker snoddisen, men icke att dom hörde en. Men vi sov på samma våning 3. Vi hade 316, vad hade ni Snoddasen???
2 gånger badade vi i jaccuzin. Men den var ju inte jätte skön precis.
Summa utav allt, så var det precis som vi ville ha det. Finns ni med på facebook så kan ni adda mig om ni vill. Finns bilder där.
lät ju som en underbar dag! kul att ni såg jenny och anna :)
vad heter du då, så jag kan se era bilder :)
Förlåt ninni. Inboxar dig.
Hallå töser!!
Nu har vi äntligen landat och vilat ut oss efter en helt magisk dag!! :D Vi ska iväg lite nu mitt på dagen, men skriver mer senare idag och berättar ALLT!!!
Lysan - vi hörde inte ett smack hahaha.. Vi bodde i 314 så det var ju samma korridor! :)
Kom precis hem från gekås och är glad - för jag hittade dukar! :) vita dukar 150*250 cm för 40:- st :) de hade inga tygservetter men jag köpte löpare i samma "serie" som jag tänkte klippa i 3 bitar och sy om till servetter. Toppen ju :)
Kul att kolla på era bilder - både lysan och snoddasen :)
Helt underbar dukning ni hade snoddasen!
ahhh.. datorn vill inte som jag!! hade precis skrivt ett inlägg (iofs inte så långt men ändå) och när jag skulle posta det så hängde sig datorn o allt försvann!!
får börja om igen :)
tack ninni84r, vi tyckte också att det var fint :) och lysan, vilka fina bilder! vad roligt att få ett ansikte på dig :)
tycker det är skitkul med alla vänner som har fotat, och ska försöka få alla att skicka skivor med bilder till oss så man har dom! bilderna vår fotograf tog får vi vänta med ett par veckor, så vi får ge oss till tåls med alla bilder som gästerna tagit :)
nu ska vi sammanfatta vår dag, så häng kvar här inne en stund till så kommer snart ett lite längre inlägg :D