• Svar på tråden Några från Halmstad? del 3
  • Snoddasen

Våra klänningar är skryngkliga, så för att de ska bli släta o fina måste de ångstrykas.

• Lysan

Attans ringde servera men eftersom dom håller på att bygga nytt så tog dom inte in praktikanter men jag nämnde att jag var berättigad till nystartsjobb så det skulle hon skriva in i mina papper.

• Alexxxi

Ja men det e klart ni kan, dem hade nog verkligen uppskattat det=D Gör så tycker jag =D

Lysan skrev 2009-09-29 14:34:33 följande:
    Tack, men han har tydligen legat i deras säng i stort sett hela tiden förutom för att gå på toa & äta. Kallsvettas mkt.Så dom ska försöka komma till rådhuset iaf. Hon ville att jag skulle avboka maten för dom 2 men jag & sambon tänkte att vi kan åka dit med deras mat på söndagen.
  • Lysan
    Alexxxi skrev 2009-09-29 15:27:05 följande:
    Ja men det e klart ni kan, dem hade nog verkligen uppskattat det=D Gör så tycker jag =D
    Tror nog att jag gör så.
  • lillalyckan
    LisasFanclub skrev 2009-09-29 12:00:14 följande:
    Idag har jag varit och pratat med min guldsmed om vigselringen. Det blir en 3-4mm guldring med gröna diamanter i två olika nyanser.Jag är helt kär..!
    Wohoo

Kommer att bli superfint

• Lysan

Snoddasen- imorrn går vi ner på ental!!! Herregud 10 dagar kvar. Längtar till värmen nu, speciellt nu idag när det var nere på 0:an imorse.

ninni84r- vad tjänar du på maxi? Funderar nämligen på att söka praktik plats där som kanske kan leda till jobb.

Kör jag lastbil så kommer jag ha runt 20500:-/mån + ob & andra yrkes före skatt.

• Snoddasen

Lysan - visst är det fantastiskt nervöst!! :D dagarna går så himla fort!! Vi längtar så otroligt mycket!!

Vi har varit och hämtat våra klänningar hos sömmerskan, och de sitter perfekt! Ringde till han som ska köra vårt "finåk" och har bestämt exakt tid för upphämtning. Har även ringt till dreamcakes som ska göra vår tårta och bestämt tid för leverans. Allt börjar ordna till sig nu.

Övade på dansen igår och hade på oss våra skor :) Har kommit en ganska bra bit med dansen, men är fortfarande en bra bit från färdiga! Kommer behöva öva ett antal timmar till :)

• Lysan

Här är inte färdigt städat på övervån el kontoret. Städat den äldstas rum. Sen är det hallen kvar där uppe. Får ta kontoret ikväll efter bingot, hur det nu går med 2 barn med sig.

• Lysan

Hej hej.

Nu springer dagarna iväg för oss Snoddasen.

Ingen vinst blev det igår heller. Den största tösen sov nästan halva perioden medans den minsta satt å skrek en del. Sen skiftade dom.

Idag har jag varit hos frissan & gjort av med nästan 2ooo:- Dyrt med frisör besök men underbart att någon håller på med håret. Blev helt ok med prov uppsättningen. Imorrn hämta klänningen

Min syster sov över här inatt & idag fick jag ifatt hennes mobil. Mina farhågor besannas på lördag
    Så ikväll är det till att ta tvätten & kontoret.

• ninni84r

Haha, så hemskt är det väl inte med möhippa - om du verkligen inte vill så får du säga ifrån :) jag har sagt till mina vänner att jag inte vill göra ngt förnedrande - inte springa runt på stan och sälja grejer lr ngt - inte riktigt jag ;) vill bara ha en rolig dag med mina vänner och de vet dem - är glad att de vill hitta på ngt :)

ps. nga "20500:-/mån + ob & andra yrkes före skatt" får du då inte ut på maxi iaf :) ingen där jobbar heltid tror jag... inte många iaf. jag har ca 65-70%

Svar på tråden Några från Halmstad? del 3