Några från Halmstad? del 3
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Tyvärr ingen jag hört talas om iaf. Men hoppas ngn som vet :) hur går det för dig annars?
våra inbjudningar blev klara igår, så ska skicka dem i veckan :)
Jodå det rullar på :) Känns som man mest bara går vänta på att vi ska gifta oss. Haha. Enda jag har kvar är att boka frisören och det måste jag snart ta och göra också. Men vet inte vrf jag inte gör det haha. Annars har vi allt klart tror jag. Snart dags börja lyssna på vad man ska ha för låtar under vigseln och lite sånt kanske, börja öva på valsen fast det är ju inte så svårt nä vet knappt vad man ska ta göra :)
Hur går det för er? :)
jo tack det går bra här med, tror vi har det mesta under kontroll - vet när vi ska göra allt och så. känns bra! :)
25 dagar kvar nu och inte har man hört av rådhuset ang om vigselförättare. Fast dom sa till mig runt 2 veckor innan hör dom av sig.
Igår så hjälpte svärmor mig med lite med roslanden. Har 2 land till som ska fixas. Sambon började klippa lite på häcken men han får nog börja sätta lite fart om det ska vara klart till innan bröllopet.
Tänkte börja lite på övervåningen idag med att plocka kläder mm. Nedervåningen får man väl ta samma vecka annars finns det risk att mina 2 töser kommer kladda.
Ikväll ska sambon & jag in å prata med fotografen. Hehe, provade härom kvällen torseletten. Jäkla vad jobbigt att knäppa själv. Knäppte bara dom yttresta. Jissa om mannen min smilade.
Tja, försökte få till det igår men sen så vaknade den minsta och sambon blev tjurig pga av att jag tog lillan till våran säng. Menar vad gör man... Ska man låta den lilla ligga kvar i sin säng & skrika så hon väcker den andra?
yatzy86 skrev 2009-09-14 15:45:34 följande:
Det ska stå, sån rund bukett som e modern nu, som ser ut som en boll. Hehe. Fattar inte vad jag hade skrivit innan...
Lysan: Så du har också två p-piller? (barnen alltså) här kommer alltid p-piller två och stör hehe.
Japp 2 skit ungar har man. En som blir 4 i december som har en rejäl trotsperiod och en som 1,5 som är en riktig emil-unge. Pillar på allt & inte är rädd om sig.
Svärmor & jag diskuterade igår att den gången det händer ex att någon bryter ett ben el arm så är det den minsta. Tror vi.
Även om dom är trotsiga så funderar jag på nr3 men sen så vet jag inte alls.
Längtar så mkt att få åka iväg mannen å jag. Vi brukar inte åka iväg själva men just nu så längtar jag. Även om jag vet att jag kommer sakna dom.
En hel dag får man fråga henne vad hon har för pris men ser man på 4 timmar så tar hon 16 000 för det så hon är ju lite dyr så att säga.
West photo någon som hört om dem då? :)