Några från Halmstad? del 3
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Men det e ju ett häftigt datum! Hehe, jag hade oxå velat ha nåt sånt, men nu blir det inte så=)
Var har ni köpt/hyrt era bröllopsklänningar? Nån hemsida? Titta kan ju inte skada =)
Vi köpte på Vera & Co. Väldigt trevliga och alltid glada! Det blev märket nixa för oss båda, gå in på www.nixa.se så kan du kika på lite klänningar :)
Där fanns ju mängder med fina klänningar.
Det är Vera & Co i stan eller? Dyra?
Japp, det ligger mitt inne i centrum. Nää, de var inte alls dyra (tycker inte vi iaf), de kostade strax över 3000 kr/st
Det va ju ett helt ok pris tycker jag ju... Har faktiskt inte varit inne i den butiken i stan, men om jag inte missminner mig låg den på Eurostop för x antal år sedan och där har man ju shoppat en hel del.
sofia1984 - stämmer det låg på eurostop innan, men tror inte de hade så mkt brudklänningar då. nu säljer de ju bara brud/tärn och festklänningar.
själv har jag måttbeställt min från kina :) helt underbar! betalde ca 5000:- för min klänning, underkjol, tärnklänning samt en liten spets bolero :)
snoddasen - låter som ett bra upplägg med ju! jag har mailat henne nu och väntar på svar. hoppas hon kan!
min möhippa, nja har sagt till dem att jag gör inget förnedrande lr ngt jag inte vill - då går jag hem, och de vet de om ;) har sagt att jag bara vill ha en mysig dag med mina vänner! johan är likadan, men de vet han bror med (som ska fixa hans). har ni nga önskemål? ska bli spännande att höra vad de hittar på :)
alexxi - ja, att binda min ska jag nog klara av iaf. vi gjorde en hel del brudbuketter på skolan med, men jag vill ha den väldigt enkel så det blir nog lugnt :) hurdan bukett vill du ha då, har du funderat ngt på det?
ebayshoppat nu igen btw - 160 ballonger (vita, gröna och bruna), en cape att ha utomhus vid vigseln och 20 st "svävande lyktor" (thailänska lyktor) ska ha dem efter vigseln och låta gästerna skriva en lyckoönskning i dem och skicka iväg dem. blir nog fint!
även gjort klart våra inbjudningar idag, så ska skicka dem på tisdag tänkte jag :)
ninni: när det låg på eurostop hade de enstaka balkläder och en massa fina kläder.
Tänkte bara höra om det är någon av er som hört något om att Katrin är bra?
www.fotografkatrinsvensson.se/FotografKatrinSvensson/Fotograf_Katrin.html