• Svar på tråden Några från Halmstad? del 3
  • Alexxxi

Hehe okej men får hoppas att se era bilder sen annars kanske man kan få hennes mail lr nåt=)

Såå kul =D Tycker ni ska ha det med, hur ser dem ut då? Lite mer enkla eller stora?

• Lysan

Snoddasen- ni ska lämna hinderskaps & vigselintyg till rådhuset innan. Lämnade dom förra veckan.
    Japp, 4 veckor kvar. Dom kommer rusa iväg nu. Hoppas jag

Alexxi- det blir endast släktingar. Vi har rätt så stort hus, ca 200 kvm & då är källaren inte inräknad. Bara vardagsrummet är ca 70.

• Snoddasen

Lysan - åh, det var bra att veta! Har funderat på det men inte sett att någon skrivit om det. Hade tänkt fråga VF men det var ju bra att veta redan nu! Vart på rådhuset lämnar man papperna då? Har aldrig varit inne på rådhuset förut :D

Alexxxi - hennes mail har jag inte, men om du söker hennes namn på hitta.se så får du fram numret :) vi visste redan från början att vi ville ha klänningar båda två. vi har båda resonerat som så att vi är kvinnor som gifter oss, så varför ska vi då ha något annat än klänning på oss? :)
    i vårt galleri finns bilder på bådas klänningar, de är båda axelbandslösa och väldigt enkla.

• Alexxxi

Lysan, det va klart stort lika bra att ha det där när ni ändå har utrymme=) När gifter ni er?

Snoddasen, det ska ja göra=) Ska kolla klänninarna nu med, hihi=)

• Alexxxi

Snoddasen dem e jättefina ju, inte sååå enkla ändå Föreställde mig väldiiiigt väldigt enkla.

• Snoddasen

Alexxxi - nää inte superenkla, men det är ju väldigt enkla stilrena klänningar utan många detaljer, var så jag menade :D ingen av oss skulle klä i något jättestort, maffigt, paljettaktigt, skulle bara se jättelöjliga ut *asg* men vi är väldigt nöjda med våra klänningar, och efter bröllopet kommer vi givetvis lägga ut bilder så alla får se hur vi såg ut :D

• Lysan

Snoddasen- går bara in genom entrén och till vänster så är receptionen där. Där tar dom emot papprena.

Alexxxi- den 10 oktober. Samma som snoddasen.

• Snoddasen

Lysan - KANON!! kan inte gå fel då med andra ord *haha*

• yatzy86

Vi gifter oss i Söndrums kyrka har festen på Svarta Örnshuset.
    Hår och smink fixar jag hos Salong moniuqe då jag tyckte det verkade smidigt ha allt på ett ställe. Så hoppas dem är bra annars kommer jag ångra mig att jag inte tog min vanliga frisör hehe.

Svar på tråden Några från Halmstad? del 3