• Svar på tråden Några från Halmstad? del 3
  • ninni84r

haha, ja tydligen mkt is ;) kommer nog bli mkt alkohol ja, vi har som tur är en förrådsbod ute på tomten att ställa det i. ska ner till tyskland den 16 och shoppa lite :)
    tycker absolut att ni kan kräva svar då ja! tycker det är dålig stil om man inte svara - undrar om det är så att de inte vet att man ska svara även om man inte kan/vill komma!

ska ner och hämta mín kalender!

Snoddasen skrev 2009-09-07 10:32:15 följande:
    Haha..jo det kan ju bli svårt att hitta en dag som passar, men försöka kan man ju =)På fredag den 11/9 så är vi lediga, hur ser det ut för er?ninni84r - Har vi inte fått svar på torsdag kommer vi kontakta personerna på fredag och kräva ett ja eller nej..hehe. Vi vill inte dra ut på det längre utan vill kunna göra färdigt alla grejer med gästernas inblandning.Vad gäller isen ska vi ha två snygga baljor fulla med is där vi kommer sticka ner dricka under kvällen så den håller sig kyld. Vi ska även ha drinkar/groggar och då går det en hel del is till det också (Enligt Anna) *asg*Lysan - Systemet har vi klarat av redan, hela vårt datorrum är belamrat med diverse alkohol. Det var bara LITE genant att handla på systemet..hahaEtt HETT tips! Ta två kundvagnar! Det gjorde inte vi..
  • ninni84r

fredagar är sällan bra för mig, då har vi alltid ngt inplanerat känns det som... :) hur jobbar ni? är dagtid, eller emtid bäst för er?

• Snoddasen

ninni84r - Det roliga är att många har frågat vad just OSA betyder, det trodde vi "alla" visste. De som inte svarat är min extramamma, min äldsta bror och en kompis. Vi hoppas att alla kommer för vår bordsplacering blir annars ångestframkallande =)

Vi har en preliminär bordsplacering och vi kämpade och kämpade med att få ihop den, så vi vill absolut inte göra om den..haha..

• Snoddasen

Anna jobbar mån-ons 13-21 och tors 9-1630 jag jobbar oregelbundna tider. Oftast passar torsdag - söndag bäst för oss, men den här veckan så jobbar jag helg. Söndag efter klockan 16 kan vi=)

• ninni84r

snoddasen - nej det förstår jag. fast det låter ju som folk som borde komma :) jag har faktiskt skrivit ut begreppet osa på vår hemsida - för jag har fått uppfattningen att det är så att många inte vet vad det betyder när man läst lite om andra här på forumet som haft problem med folk som inte svarar. så jag tog det säkra framför det osäkra - bättre att vara extra tydlig!

• Snoddasen

ninni84r - Haha..absolut! Vi har ju ingen hemsida men man kanske skulle skickat med en ordlista på vad saker och ting betyder..haha..skämt åsido =)

Jo, vi hoppas ju att de kommer, två är ju från karlstad där min familj bor, och kompisen är en work-o-holic =)

• Lysan

Så nu har jag lagt in lite foto, dock inget på mig än.

• ninni84r

du måste göra galleriet synligt för oss, annars ser vi inte dina bilder :)

• Lysan

Hur ska ni göra på bröllopsnatten? Ta in på hotell eller tillbringa natten hemma?

Vet inte hur vi själva ska göra...

Gick bra med cateringen igår.

Förrätt: Laxbakelse
    Varmrätt: Fläskfilé, potatis, kantarellsås, sallad, gelé
    Efterrätt: Hembakat rån med glass & hallon

Kaffe, avec / conjak

Bröllopstårta

Godis, chips, frukt
    Groggbord

Svar på tråden Några från Halmstad? del 3