Några från Halmstad? del 3
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
haha, ja tydligen mkt is ;) kommer nog bli mkt alkohol ja, vi har som tur är en förrådsbod ute på tomten att ställa det i. ska ner till tyskland den 16 och shoppa lite :)
tycker absolut att ni kan kräva svar då ja! tycker det är dålig stil om man inte svara - undrar om det är så att de inte vet att man ska svara även om man inte kan/vill komma!
ska ner och hämta mín kalender!
fredagar är sällan bra för mig, då har vi alltid ngt inplanerat känns det som... :) hur jobbar ni? är dagtid, eller emtid bäst för er?
ninni84r - Det roliga är att många har frågat vad just OSA betyder, det trodde vi "alla" visste. De som inte svarat är min extramamma, min äldsta bror och en kompis. Vi hoppas att alla kommer för vår bordsplacering blir annars ångestframkallande =)
Vi har en preliminär bordsplacering och vi kämpade och kämpade med att få ihop den, så vi vill absolut inte göra om den..haha..
Anna jobbar mån-ons 13-21 och tors 9-1630 jag jobbar oregelbundna tider. Oftast passar torsdag - söndag bäst för oss, men den här veckan så jobbar jag helg. Söndag efter klockan 16 kan vi=)
snoddasen - nej det förstår jag. fast det låter ju som folk som borde komma :) jag har faktiskt skrivit ut begreppet osa på vår hemsida - för jag har fått uppfattningen att det är så att många inte vet vad det betyder när man läst lite om andra här på forumet som haft problem med folk som inte svarar. så jag tog det säkra framför det osäkra - bättre att vara extra tydlig!
ninni84r - Haha..absolut! Vi har ju ingen hemsida men man kanske skulle skickat med en ordlista på vad saker och ting betyder..haha..skämt åsido =)
Jo, vi hoppas ju att de kommer, två är ju från karlstad där min familj bor, och kompisen är en work-o-holic =)
Så nu har jag lagt in lite foto, dock inget på mig än.
du måste göra galleriet synligt för oss, annars ser vi inte dina bilder :)
Ooppssss, fixat nu.
Hur ska ni göra på bröllopsnatten? Ta in på hotell eller tillbringa natten hemma?
Vet inte hur vi själva ska göra...
Gick bra med cateringen igår.
Förrätt: Laxbakelse
Varmrätt: Fläskfilé, potatis, kantarellsås, sallad, gelé
Efterrätt: Hembakat rån med glass & hallon
Kaffe, avec / conjak
Bröllopstårta
Godis, chips, frukt
Groggbord