Några från Halmstad? del 3
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Vi tillbringar natten på hotel continential (Stavning?) Så hoppas det blir bra! :)
Vi kör på hotel continental vi också! Har bokat ett bröllopspaket i en av sviterna. Känns skönt med lite lyx :)
Snoddasen- ska vi tillbringa tiden ihop då eller
Är det Anna själv som har sin torselett på sig?
Lysan - hahaha, nja.. tror vi vill tillbringa natten ensamma ;)
nä, det är inte Anna som har den på sig, hon skulle aldrig våga lägga ut en bild på sig själv i underkläder *haha*
ojojojoj.. nu har vi satt ihop musikmedlyt som vi ska dansa vår första dans till. vad i herrens namn har vi gett oss in på!!! hahaha.. har övat en timme och vi kan lova att det behövs många många till.. har inte ens kommit en bråkdel in i koreografin!
Hej hej!
Nu har vi bestämt oss, det blir bröllop i Halmstad! (Har velat länge mellan Stockholm el. Halmstad) Inget bokat än eftersom det är två år kvar men vi har bestämt var vi vill ha festen iaf.
Så jag tänkte att jag tjuvläser er tråd och samlar på mig en massa tips
det får du gärna göra, men bara om du lovar att säga hej ibland :)
vart kommer ni ha festen då?
snoddasen - roligt :) lycka till med det! idag är det 4 månader kvar tills vi gifter oss, och imon är en 1 månad kvar för er!! har ni fått namn på ngn vf än?
lysan - vi letar fortfarande efter ngt ställe, hade också tänkt hotel continental först, men sagt att vi sover hemma natten till söndagen och sen åker vi iväg och sover ngnstans sen. kanske ngt spa lr ngt annat mysigt. funderar lite på tjolöholmsslott. kan ju åka lite längre när vi väntar en dag till. tyckte inte det va så lönt, man vill ju vara kvar på festen med sina gäster så länge som möjligt (som man orkar med andra ord. haha) och sen ska man upp tidigt för att städa på söndagen...
ninni84r- nja det är så jag känner oxå det med att det blir inte så mkt tid på hotellet. Sen vill jag ha det städat & klart när vi åker på tisdagen. Plus att alla tallrikar mm ska lämnas på söndagen.
Fast det hade ju varit roligt med hotell ändå.