Några från Halmstad? del 3
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m3390457.html är nu avslutad, så jag tänkte att jag startar en ny.
(Här pratar vi i Halmstadområdet om våra bröllop)
Japp, det var kanonkul!! :D
Haha, lät som en rolig dag ni haft tjejer! asroliga bilder med! va det inte svinkallt?!
ninni84r - jodå det var ganska kallt!! :D men vad gör man inte för att roa släkt och vänner hahaha.. men kul var det!
Hur går det för alla nu då? Har ni fått gjort nåt i helgen?
Vi har gjort färdigt vårt program till kyrkan och skrivit ut, så nu är även det färdigt. Klänningarna är lämnade till sömmerskan för små korrigeringar, och provsminkning är bokad!
snoddasen - nä precis vad gör man inte för att roa andra :)
Låter inte som att ni har så mkt kvar att fixa med eller?
Jag kom precis hem från veterinären med min kissekatt - vi va där igår med.. Han bara kräks den stakarn :( får inte behålla ngt, inte ens vatten. fast nu drack han självmant lite vatten (har han inte gjort på över ett dygn) så jag hoppas bara han får behålla detta nu!
ninni84r - nä nu är det inte mycket kvar! inte som vi kan göra förrän precis dagarna innan. det som står högst på priolistan är att lära oss dansa ordentligt, gå in skorna för att undvika skoskav och göra en spellista till festen (ska köra spellista genom dator kopplat till ett högtalarsystem). Det är väl det viktigaste just nu, sen när det är 2-4 dagar kvar kommer det bli en del grejer att göra, men det är ju fortfarande två veckor dit :)
Nämen stackars kisen då :( inte kul ju. håller tummarna för att han blir bra snart igen!!
ja usch det här med spellistor ser jag inte fram emot - ska också göra så. men vet inte alls vad man ska ha för musik?! vad ska ni ha för ngt?
Vi kommer nog göra en härlig blandning som passar för alla åldrar. Inte hårdrock eller renodlad dansband, men allt mitt emellan :) Blir nog en del schlager, en del svensk musik, en del gamla godingar 70- 80- 90-tal men även ny popmusik.
Ni då?
ja ngt sådant blir det nog här med. eftersom ni gifter er före oss så kanske jag kan få ta del av er spellista sen ;)
javisst! :) frågan är hur många låtar man behöver ha på listan, man vill ju inte höra samma låt två gånger! måste räkna lite på det tror jag :)
Ja har också funderat på det. om man räcknar att en låt är ca 2,5 min så går det ju ca 24 st på en timme. 4 timmar = 96. så iaf 100 låtar. men det låter ju inte som en omöjlighet :)