• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Fru E

Mugglan-tja de senaste tre cyklerna har varit kring 26 dagar....

• Fru E

EGO-antar att man som vanligt inte ska bygga upp ett hopp men ändå gör man det som vanligt. Fick grisrosa på pappret igår innan jag stack till tåget men sen inget mer resten av kvällen. Imorse var det lite brunt på pappret och det kommer lite när jag "pappersmuffar" så antar att det som precis som alla andra gånger är kört. Förstår inte riktigt varför jag alltid ska hoppas på något annat......fortfarande inga ömma bröst....

• Fru E

AM-skönt att läkaren inte hade bortsett från det som du upptäckte

Nenne-klart du ska vara en dramaqueen om du känner för det jag är mästare på att hålla inne alla känslor istället för att ventilera dem vilket nog inte är så bra.....

Mugglan-grattis till minus (känns oerhört konstigt att säga)!

• kängu

EA- *viskar* åh spännande!

Ore, tack för framtida tumhållning!

Nenne, spoona loss ni!

Izzie, hur har det gått med M och feberkramperna? Hon har inte haft några fler? Usch, ryser när jag tänker på det det lät så himla obehagligt!

• Fru E

Kängu-roligt att du har hittat några mammor i hålan som du kan umgås med Hur träffades ni?

Hoppsan väninnan har bjudit över mig och en annan i tjejgänget för mys i helgen när våra pojkar är på annat håll. Tror att jag ska tacka ja men velar lite.......

• Fru E

Happ, inbjudan om mys drogs tillbaka nu eftersom hennes sambo inte skulle iväg ändå......jaja

• kängu

EA- några genom öppna förskolan och en tjej genom att hon bor granne med mig Jätteskönt, man kan bara sticka över till varandra med ungarna och ta en kaffe.
    Tråkigt med indragen inbjudan... kan ni inte komma även om hennes sambo är där???

• Fru E

Kängu-jag och maken har inte hälsat på dem än (fick dottern för 1 /2 vecka sedan) eftersom maken lagom blev sjuk efter resan. Jo är de hemma och inte är uppbokade så kan vi nog komma över en litne stund iaf, tänkte ställa frågan idag. Maken har ingen feber längre och är bättre i magen men har fått hosta nu så vet inte hur "säkert" det är att titta över till dem....

• Fru E

Äh skulle vara 1 1/2 vecka sen de fick dottern....

• Fru E

eftersom ingen annan än kängu och jag är vaken så hörrni det är

freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag idag!!!!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor