Cicci: Kram, och hoppas att deppigheten släpper snart. Gör det inte det tycker jag att du ska se till att få prata med någon (proffesionell)... Tyckte du inte att det kändes så bra med den du var hos senast, så prova någon annan. Men jag tror att om du hittar rätt person att prata med så kommer det vara guld värt för dig! Alla har vi ju känslomässigt bagage med oss, och just nu verkar ditt vara litet för tungt att bära med alla andra "krav"...
AM: Nystädad våning låter riktigt trevligt
Både nystädat-biten och vånings-biten. 140 muffins
Lycka till... (går säkert jättebra!) Kanske tur att du inte ska baka tårtan OCKSÅ...
Izzie: Kan tänka mig att det är litet segt att jobba två helger i rad, om man vanligtvis inte jobbar så många helger. Men förhoppningsvis blir det inte mer helgjobb på läääänge?
Glömde förresten kommentera igår, skönt att sömn-EEG:t inte visade på något. Om det "bara" är feberkramper så växer det förhoppningsvis bort.
Kängu: Härligt att både du och maken var nöjda med att du jobbade
Frejis: Vad ska bricanyl hjälpa till med? *okunnig*. Täta sammandragningar låter jobbigt, men betyder det att det startat igång litet smått? Hoppas filmen är distraherande och bra!
Ego: Föröldrakursen igår var litet seg... Eller ja, hon hade bra information. På slutet. Men av 2,5 timma så kändes 1,5 h som mest "småprat", och sista timman var den vettiga. Kändes litet snedfördelat, på något sätt, även om tanken säkert var god - vi skulle nog "lära känna" varandra litet i syfte att känna oss mer bekväma i gruppen.
På kvällen var svärföräldrarna här på middag, trevligt.
Idag har jag omformaterat hårddisken (jippi, har en fungerande dator igen!) och pysslat litet. Varvar virkning med pärlpyssel, riktigt skoj
Varför har jag inte gjort det här på länge?
Syster med kille tittade in precis, nu har jag även hittat klänning att ha på bröllopet åt henne
Vilket är litet lustigt, eftersom jag vid MINST tre tillfällen sagt att "det finns en massa snygga klänningar till rimligt pris på Halens hemsida". Men hon hade ändå inte tittat...? Så nu tvingade jag henne att kolla, och minsann så fanns det ju en riktigt bra klänning där. Nu är den beställd...
Och för att avsluta min långa egoharang så har pappa tagit sitt förnuft till fånga litet grann... Jag pratade dock aldrig med honom (strutsvariant, huvudet i sanden...), jag nämnde bara huvuddragen i mina argument för mamma, och det verkar ha haft samma effekt
Pappa insåg att han var litet väl oresonligt, och vi har enats om att vi själva sätter upp taket på det sätt vi vill, och han sätter sedan in köket. Så nu är nog alla nöjda och glada, tror jag...