Gomorron i tråden!
Ja, då väntar en alldeles ny dag på jobbet... Kul att ni skrivit lite under tiden så jag har nåt kul att sysselsätta mig med
PB - Klart att man inte kan ta sina föräldrar för givna på det sättet tycker jag. Jag kan förstå mamman som vill vara med på sin dotters bröllop och faktiskt bara njuta. Det skulle jag vilja om Matilda gifter sig en dag. Att fixa fram en barnvakt kan ju knappast vara så farligt om man har god tid på sig. En jobbarkompis, någon kompis syskon, kompis till föräldrarna? Det finns ju massor av lösningar... Tröttsamt. Vad jobbigt det måste vara att oroa sig på det viset redan - det är ju ett helt år kvar :-O
Vickan - Man fåt tänka att det måste ändå vara värst för dem själva. Att hetsa upp sig så och vara så rädd hela tiden måste vara väldigt slitsamt...
Frejis - Låter som ni hade en skön dag iaf! Det känns verkligen som hon ska komma när som nu lilla Bumsis!
Bricanyl fick jag under min förlossning efter man bestämt sig för göra ett akutsnitt för att mildra värkarna. Funkade verkligen inte alls. Gjorde snarare faktiskt bara saken värre. Bara ordet bricanyl skapar obehagskänslor hos mig
Liten - Jag vet inte hur många gånger det har tagit mig en bra stund att ens förstå att Matilda har varit sjuk. Många gånger är hon bara lite lugnare än normalt, och helt plötsligt märker jag att hon faktiskt är varm och när jag sen tagit tempen kan hon ha 39 grader. Jag får verkligen dåligt samvete då, men små barn blir ju inte alls påverkade på samma sätt som vuxna vid hög feber. Jag tror inte Mindre for så illa av att komma ut en sväng. Hon sov ju ändå mest. Febern går ju ofta upp på kvällen, så det hade den säkert gjort även om ni inte varit utomhus.
Jobbigt med din mormor! Hoppas hon blir bättre under dagen och att hon repar sig igen. Kram!