Tack för allt stöd efter jag skrev sist! Ang liggamning fick jag alltså hjälp med gustaf, men det funkade inte ändå (med honom), så jag tror inte att det hjälper att försöka igen. Och jag tror inte heller att det har med boob-storleken att göra.
Har fått en stund "ledigt", händer fortfarande inte ofta men iaf nån gång om dagen nu. Känns tråkigt att vara så frånvarande i tråden, men förhoppningsvis blir det bättre.
Igårkväll ville jag dock bara gråta, då ammade han konstant mellan 19 och midnatt. Idag har vi köpt ersättning så det finns hemma, tror att vetskapen att det finns ett alternativ kommer få mig att orka försöka lite extra. Har fått en enorm respekt och förståelse för er som haft problem med amningen tidigare och kämpat och kämpat, för det här är inte roligt! Jag hoppas dock fortfarande att det kommer att släppa, har ju som sagt kunnat lägga ner honom nån gång om dagen de senaste dagarna och han legat själv minst en halvtimme, och det är faktiskt väldigt befriande.
PB - Grattis till väldigt lyckad försäljning!! Hoppas flytten går bra nu också.
ore - Fin klänning!
Ellos: Det var ju därifrån jag beställde två par gravidbyxor som de skickade i fel storlek två gånger innan jag gav upp och skickade tillbaka alltihop (dessutom tog det över en månad totalt). Skittrist eftersom de var snygga.
tinga - Vad skönt att ettårskontrollen gick bra, och vad mycket de kollade!!
muggles - Det var xc70-träsket som vi bara doppade tårna i.
Har premiärkört nya bilen nu och den är underbar att köra! Den flyter fram liksom.
bs - Vi kastrerade nya katten i förrgår. Gick väldigt smidigt (skönt med hankatter), han var nästan som vanligt redan när vi kom hem med honom. Däremot har gamla katten börjat hoppa på honom igen, värre än någonsin.
Tror att det är en kombination av att han inte luktar som vanligt och att hon känner av att han är "skadad", låter det rimligt, snaily? Hoppas det går över snart iaf, vi hoppades ju att det skulle lugna ner sig helt mellan dem efter kastrering...
Sen har jag glömt allt annat jag hade tänkt kommentera, och nu börjar lillebror sträcka på sig, och jag som skulle borsta tänderna!!
Skickar kramar till ALLA!