• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

Tack Solde! ♥

Soldemor skrev 2009-10-02 14:27:51 följande:
    Ber för bebisen, den har det bra hos Gud nu och en JÄÄÄTTEKRAM till dig!
  • Villemoa

I helgen ska vi köpa belysning att sättas i vår marksten så vi får cool belysning (skryt-belysning enligt ena grannen som är en riktigt avundsjuk en). Sen åker vi nog till Ikea en sväng för att handla lite till Moas rum och så annat smått och gott. Sen ska vi nog till att röja lite i garaget också. Sen är det måndag igen, bleh!!

• Sonja68

Ändring i planerna: Ingen ryska för barnen imorgon. Läraren är i Norge. Det innebär att vi byter ut kaffet mot vin hos våra bekanta ikväll och barnen får popcorn och Idol. Wooohoooo!!
    Skööööönt att få sova ut en stund imorgon bitti. Inte behöva stressa iväg nånstans

• Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-10-02 13:41:28 följande:
    Jag är sur, arg, grining ? vill inte!*stampar surt med foten i golvet*Är så trött på att allt bara står still just nu och att allt cirkulerar runt min stakars svärfar som är inkapabel att göra något själv.Har i veckor försökt få maken att åtminstone ge en åsikt om vad vi ska göra med barnen på höstlovet. Idag kläcker han ur sig att han vet inte om han kan. Vet inte om han måste stanna efter begravningen också.*bläää*Har ingen lust längre! Va inte så här jag hade tänkte mig mitt liv som nygift.Det värsta är att jag vet att julen kommer bli problem, och nyår och sportlovet ? för då fyller svärfar år?.Har go lust att bara boka en resa med barnen och dra och lämna karlskrället åt sitt öde.
    Förstår exakt hur du känner!

Vi fick också nu reda på att farfar med familj INTE kan komma till oss över nyår. Så nu måste väl vi försöka gräva fram nå' pengar (vart???) och rikta in oss på att åka dit istället.
    Min man vill att vi kör bil och jag VILL INTE!!! Jag spyr åt bilåkandet nu, och särskilt vintertid på de där j-a vägarna!
    Jag vill åka tåg=svindyrt, jag vill flyga=svindyrt, så jag vet inte vad det blir. Samtidigt så känner jag att vi "måste" åka till farfar över nyår
  • Sonja68

Fjällis; är du fortfarande på lyset? Billig fylla

• Soldemor

Kl 18.15 är det avfärd till konfirmandläger, ända nere vid södraste södra Skåne. Där är vi till söndag middag. Då drar maken och jag till Göteborg! Vi skall bo på konsumhotell i två dagar. JÄTTEMYS! Tar med datorn.

Sympatifryser med dig, Blomman. Vi hade 17,6 grader i sovrummet i natt, det saknas tryck i gaspannan. Förhoppningsvis blir det avhjälpt innan vi åker, annars är är väl istappar i gardinerna när vi kommer hem. Snuttarna är och myser hos sina extrapappor, så här är såå tomt. Skall fortsätta projekt kattbebis i helgen tror jag...

Kul benämning det där, med Voldemortsyftningen! Helt rätt dessutom!

• TinkerBelle

Usch! Skickar kramar till dig vet precis hur du känner. Ta ett extra glas vin ikväll!
    Pengar kan jag klämma fram, men det finns ju gränser.
    Sur blir jag mest över att jag förväntas sitta och vänta.

Det lutar åt att jag och barnen gör myteri och bokar resa i slutet av jullovet. En vecka någonstans där det är varmt.

Sonja68 skrev 2009-10-02 15:02:42 följande:
    Förstår exakt hur du känner!Vi fick också nu reda på att farfar med familj INTE kan komma till oss över nyår. Så nu måste väl vi försöka gräva fram nå' pengar (vart???) och rikta in oss på att åka dit istället.Min man vill att vi kör bil och jag VILL INTE!!! Jag spyr åt bilåkandet nu, och särskilt vintertid på de där j-a vägarna!Jag vill åka tåg=svindyrt, jag vill flyga=svindyrt, så jag vet inte vad det blir. Samtidigt så känner jag att vi "måste" åka till farfar över nyår
  • TinkerBelle

Hehe deletade alla inlägg i min GB.
    Tur var väll det för dit har det varit pilgrimsvandring den senaste timmen....

passionsblomman skrev 2009-10-02 14:11:48 följande:
    Kolla din GB.
  • Villemoa

Ja just det, jag får ju också dricka vin nu. Man kanske skulle ta sig ett glas rött ikväll, till Idol. Då kanske man slipper höra om de sjunger falskt

• Soldemor
    TinkerBelle skrev 2009-10-02 15:12:04 följande:
    Hehe deletade alla inlägg i min GB.Tur var väll det för dit har det varit pilgrimsvandring den senaste timmen....
    Vad har du gjort?
Svar på tråden Tantvarning 5