• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Carma07

Nibla: Skulle vara jättekul att "gästscrappa" om möjlighet finns. Men förstår också om det inte funkar.

Tezz: Vad skönt att allt såg bra ut hos bm och att ni känner er nöjda med den nya. Tycker det är viktigt att den biten känns bra för det är ju henne man lyssnar på när man själv inte vet något.

• Ab fab

idag skall jag bara jobba halvdag. snart skall jag på utflykt med mamma- det blir nog fika o handla i Torslanda tror jag

sen är det bara att ladda inför morgondagens kalas. Förfesten börjar redan 12.00

• FruTez

Hej hej!

Abbe: Ha en trevlig eftermiddag med mammsen! Samt trevligt kalas imorgon!

Carma: Ja, det var verkligen skönt att få bekräftat att allt var bra med mig och magen. Extra kul att få lyssna på hjärtljuden också! Sedan har jag juh inte träffat nån barnmorska sedan inskrivningen för 15 veckor sedan så det var pirrigt att träffa ny. Så skönt att hon var toppen!

Ska bli trevligt att träffa några av er på söndag! Jag är fortf. kraxig, men jag ska verkligen försöka vara så tyst jag bara kan så jag kan vara med och tjattra på söndag! Fast jag glömmer bort det ibland. Visste inte att jag pratade och sjöng för mig själv så mycket som jag gör?! Haha!

Bauti: Lyssna på Carmas kloka ord. Hon e verkligen en vis kvinna! Försök njuta av busskuren...

• Bauti

Hej

*står och inreder busskuren lite mysigt*

Jag väckte maken i morse kl 06.00 med att ge honom en rak höger i magen. Vilket inte var meningen.
    Men vad gör man när krampen slår till om vaderna och man måste komma fort upp på benen.
    Jag sa att han får skylla sig själv när han ligger så nära. Han vet ju om att han skall ha sina 30% och inte 32% av sängen

Har varit på Ikea och måttbetällt en laminatskiva till köks ön jag håller på med. Så lite händer det här på hålplatsen ialla fall

• Carma07

Bauti: Får nästan komma och hälsa på dig i busskuren och plocka med lite fika. Blir nog mysigt där när du har fått blinga till den lite.

Usch, kramperna i vaderna hade jag glömt. Usch, det ser jag inte fram emot.

Ab: Vad mysigt med halvdag och en lugn eftermiddag. Ha det kanonkul imorgon.

• Bauti

Hej

Har fott julstäning med allt pimpande i busskuren

Vilka var det som kunde komma i morgon till Nides?

• FruTez

Bauti: Jag kommer!

Maken är ute med gräsmaskinisten och fixar med underlaget till parkeringen. Emellanåt kör han paddan och då vibrerar det i hela huset! Själv sitter jag inomhus och zappar bland all skit som sänds på tv en vanlig lördag... Kan inte komma ihåg när jag var uttråkigt sist?! Har dessutom ont i korsryggen av allt jag gjort idag. Foglossning kanske? Känns inte skönt iaf. Usch va jag klagar, nu måste jag rycka upp mig!

Ser verkligen fram emot att träffa några av er imorgon! Jag har varit duktig och så tyst det bara går idag, så jag hoppas att jag kan tjattra på som vanligt imorgon. Dumma stämband... gå och bli inflammerade bara sådär! Hihi! Nu klagade jag igen...

Kram på er och ha en trevlig lördagskväll!

Abbe: Party on!!

• FruTez

Tack för trevlig fika! Tiden går som vanligt fort...

Carma: Tänkte på det där med magar och kön. Det blir nog en pojk, du har fortf. skönheten kvar!

• Nibla

Grrrrr!
    Är så arg så jag kokar! Var i förra veckan i kontakt med Försäkringskassan som sa att pengarna denna månaden skulle komma idag, alltså den 28:e.
    Kollade kontot och det har blivit REJÄLT fel. Rättar inte FK till detta snarast så får vi nog söka upp nåt lokalt soppkök denna månaden.......

• Nibla

*sitter i telefonkö*
    Har plats 108 i kön......

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!