• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • FruTez

Carma: Oj, har hört att virus kan sprida sig fort via internet! *fniss* Krya på dig vännen... Kram o gonatt!

• Ab fab

Time hotel har vi bokat till släktkalaset näsata år. Klart prisvärt. Om man vill bo på Strandvägen finns det ett trevligt hotell där- betydligt billigare än Diplomat och Strand. Hotel esplanade- mamma o jag bodde där förra året.

• Linum

Ab: Vad kul att ni har bokat Time! Ni kommer att bli väldigt nöjda

• Ab fab

Har ni bott där?

Vi hade ju lite problem att hitta rum just den helgen. Det är ju nån jäkel som skall ha fest samma helg.... men där fick vi tag i 25 rum till ett rimligt pris

Hur mår du idag? Förkyld fortfarande?

• Bauti

Hej

Vi drar till Lysekil idag. P har tagit ledigt och jag har inget att göra. Skall bli skönt att få lite semester.
    KOmma dit och tänka på annat.

Kram!!!

Ps. Krya på er alla som är i snorträsket.

• Linum

Jag visade ju dig hotellet när vi träffades senast

Vi bodde där när vi var i Sthlm i somras.

Fortfarande förkyld. Sitter hemma idag igen. Segdragen sak det här... Fast på bättringsvägen. I hlegne blir det Ullared och bio för vår del. Inte bio i Ullared dock

• Ab fab

såg jag hotellet? du får ta det långsamt med en gammal kvinna Vilken film skall ni se?

• Linum

F l i c k a n s o m l e k t e m e d e l d e n.

Var det långsamt nog för tant? *fnissar*

Du är ingen tant Abbe. Kommer aldrig att bli!

• Linum

Får jag dela med mig av ett tips?
    Jag har svårt att hitta stövlar eftersom jag har gamla fotbollsvader... Har blivit tipsad om en sida med stövlar och skor för både breda vader och breda fötter. Bra priser har de också!

www.duoboots.com

Tezz: Mår du bättre?

• Ab fab

tack snälla Linum - jag ser fram att åka rullator med dig

stövelsidan var super- hittade ett par stövlar bums. skall hem o mäta

Skall se om jag kan locka med maken o se Looking for eric i morogn. Ken Loach är min favvoregissör

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!