Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
För allas info, så är förkylningar ganska vanligt på hösten. Den nya influensan ger helt andra symptom än min snuva.
Skillnaden mellan en vanlig förkylning och en influensa är att man vid influensa har värk i kroppen och att man insjuknar snabbt!
Mvh Fru Besserwisser
Annars kan man ressoner som så att:
Lite skit rensar magen, mycket mättar
Uähh börja inte prata om vinterkräksjukan än bara... usch!
Linum: Krya på dig! Inte kul med en kran som rinner!
Jag åkte faktiskt hem från jobbet i förmiddags. Bara på en halvtimme blev jag jättekrasslig! Fast jag har inte ont i kroppen eller feber, så förhoppningsvis blir det inte värre än Snuva, lätt hosta, lock för öronen...
Frujj: En fjärde? Du får väl övertala honom om en liten sladdis i framtiden?
Jag försöker inte säga Svininfluensa längre. Tycker att det ordet inger skräck (i mig iaf!) Majoriteten av sveriges befolkning kommer nog trots allt inte bli sämre än om de fick fjolårets flunsa. Media har ju haft med ett finger i spelet när det gäller att skrämma folk för Svinis!
Bauti: Din karatebebis och min boxare är ungefär likadana. När pappa kommer och lägger handen på magen, ja då går den och lägger sig! Fast för att trösta maken brukar jag säga att pappa har tydligen en lugnande effekt på den.
Hade velat ha antingen stoooort kalas eller åka bort till tex. NY eller London när jag fyller 30, men vet inte om jag kommer orka vara höggravid och ordna party och så är det flygförbud för mig då... funderade på att ta tåget till Kungliga hufvudstaden med maken istället. Jag tänkte mig en fredag till söndagresa. Någon som kan tipsa på nått att göra i Stockholm i November? Jag tänkte kika på biljetter till nån musikal tex. Cats, men annars har jag slut på inspiration. Tips någon?
God morgon
Hoppas du mår bättre fruT. Om du vill ha Stockholmstips har jag massor-utflykter, restauranger, caféer. jag tror att Addiz har ett o annat tips också När fyller du år? Buddy Holly tror jag är ett bra val av musikal
Hejsan
Krya på er alla sjuklingar. Lilltjejen har snorig näsa och är hängig och jag hoppas att det inte smittar av sig på mig.
Tez: Skönt att åka bort när man inte orkar med något annat. Stockholm låter jättemysigt. Tyvärr har jag inga tips.
Idag kommer maken äntligen hem från sista mässan. Men det dröjer ytterligare till helgen tills jag kan få sovmorgon. Känner mig helt slut nu efter att ha varit själv med bustrollet i nästan tre veckor.
Underbart väder idag!! Hade egentligen velat spenderat den här dagen ute i trädgården men det hinns tyvärr inte med. Först ska jag passa på att göra mig i ordning och lite andra saker medans lilltjejen sover och i eftermiddag blir det en tur till familjecentralen.
Hoppas ni alla får en bra dag.
Abbe: Åh, tar tacksamt emot tips! Jag fyller år den 19 Nov. så planen är att åka över en helg (20-22 nov). Kan tyvärr inte boka nått än, väntar på svar ifall maken kan byta bort sin jourvecka. Såklart går han på jouren den 19:e!
Är hemma idag och som det känns imorgon med. Snor i hela huvet, men nässprayen gör vad den ska! *peppar mig själv* Är så nöjd över att vi ställde in lilla tvn i sovrummet! Har legat och gluttat där tills nu, hihi!
Carma: Hur mår du annars? Mått mycket illa o så?
Tezz: Kolla på Chinateaterns hemsida. De sätter upp Hairspray nu. Den ska vara väldigt bra! Dessutom ligger det nära flera bra restauranger i Sthlm (Kungsträdgården/Norrmalmstorg typ).
Boka in er på Best Western Time Hotel - kanonställe uppe vid Vanadisplan. Nära till Odenplan och alla restauranger uppe vis S:t Eriksplan.
Godkväll
Tez: Om du menar med graviditeten så har jag mått lite diffust illa på kvällarna precis som förra gången. Men efter ostmacka och oboy brukar det släppa. Och så har det varit si och så med matlusten på kvällarna så jag har sett till att ha ätit bra lunch iaf. Men det börjar släppa nu vilket känns skönt.
I övrigt tror jag nog att jag åkt på samma sak som Tez. Blev snabbt förkyld ikväll och det kändes som att det kom från ingenstans. Men jag tänker att om det har ett så snabbt förlopp så blir man snabbt frisk igen.