Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
kollade almanackan -ännu hellre 31/10 för min del
Hej
Helgen har varit underbar och hemsk.
Fick hämta Linus i lördags så han fick komma hem. Söndag blev han dålig igen, in till Blåstjärnan. Hem igen och idag la dom in honom för mer tester och dropp. Han varken äter eller dricker. Hoppas att han börjar äta så han får tillbaka sina krafter. Han har gått ner från 3,2 kg till 2,65. Bara skinn och ben.
Men jag mår bra ialla fall Alltid något possitivt.
stackars lille Linus
Nu har jag lagt in receptet på moussetårtan på våran receptblogg! :)
Hej
Har besökt Gekås i Ullared i dag. Inhandlat lite saker som är bra att ha, ni vet....
Men jätte besviken på klädavdelningen för gravida. Fanns inget att ha. Det finn mer på H&M.
Men lyckades änå göra av med 2500:-.
Hittade lite söta nappar, snuttefiltar med barbapappa på, madrass till spjälsängen, påslakan till bebisen osv....
Jag får förhoppningsvis hem Linus i morgon, den lille skrutten.
bauti: Blev också besviken på klädavdelningen för gravida där. Har än så länge handlat det jag behöver på HM. Hoppas jag inte växer allt för mycket mer... på bredden då! Var på Change och tittade på amningabh... De har ju helt andra kupstorlekar där. Provade J kupa, men fick inte plats i den och jag VET att jag har stora, men inte riktigt J eller K... så nu har jag beställt bh på nätet istället! Hoppas det sitter bättre. Under tiden får jag harva mig fram i min nuvarande kupa och mina fyra tuttar, hahaha!
Hur är det led Linusvovven?
Frujj: Smarrigt värre alltså! *mums*
Hej
Idag får Linus komma hem på prov *skuttar omkring av glädje*
va roligt!
Åh, bauti! Va skoj!! Hittade de nått galet me han?
Hejsan
Bauti: Vad kul att Linus får komma hem. Håller tummarna att allt går bra så han får stanna hemma.
Tez: Det är vanligt att tandköttet kan bli känsligt, blödande och inflammerat när man är gravid. Jag fick det med lilltjejen och det känns som att det kommer att bli likadant nu. Man får en inflammation som det kallar något tjusigt av hormonerna. Det blir bättre sedan när ungen har kommit ut. Jag fick rådet att låta bli tandtråden under tiden eftersom tandköttet är extra känsligt.
Idag har jag och lilltjejen varit på playdate hos Nibla och lilla L. Men lilltjejen tyckte det var mest spännande att sitta i L`s lilla soffa. Får nog fundera på att skaffa en sådan till henne.
Visste inte ens att de hade mammakläder i Ullared. Jag är lite sur äver att Lindex verkar ha slutat med sina.