Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Hej
Linus äter fortfarande inte. Så i dag skall dom söva honom för att gå igenom alla tänder. Så om han äter efter det så får han komma hem i morgon.
Det är helt sjukt vad man saknar det lilla knytet när han är borta.
Hoppas ni får en härlig helg!
hej snyggingar. Och favoritOliver
Hoppas familjen Johansson har det bra. Trivs han hos er?
Helgen- idag är det krabbmiddag hemma, svampplockning i morgon, middag hos vänner, ev fika med Addiz och kör-övning(inför kvartersfesten) I mina ögon en lugn o rofylld helg
Hej på er!
Ingen här nu gissar jag... Tuff vecka - är skittrött men ska ändå iväg ikväll till vänner och käka middag och snacka New York.
Bauti: Pussa på Linus!
Nides: Pussa på Oliver! Skönt att ni mår bra
Alla andra: Trevlig helg!
Morsning!
Trots att det är måndag känner jag mig ganska pigg! *skönt*
Har haft mina aningar ett tag, men nu är jag säker på min sak. Det som bubblat och härjat i min mage är inte längre gaser och tarmar, det bara MÅSTE vara bebis! Vilken underlig och härlig känsla! hihi!
Linum: När är det ni åker?
hej snyggingar
en lugn o stillsam helg med lite hemfix, middag och kantarelljakt.
Vad tycker ni- skall vi ha en dejt 30/10? Hos mig funkar det inte eftersom svärföräldrarna är på besök
Godmorgon
Här har också varit en lugn helg med ett litet kalas för lilltjejen med hennes "morsornakompisarna".
Dejt 30/10 låter trevligt tycker jag. Tyvärr kan vi inte vara här heller eftersom jag måste kunna lämna dottern hemma med maken.
Tez: Spännande när man börjar känna bebisen. Vänta bara tills den känns som en Alien som vill ta sig ut genom magen.
Carma: Alien genom magen? Låter som nått att se fram emot, haha!
Måste fråga er som varit gravida, märkte ni av att ert tandkött blev extra känsligt?
Vi kan vara hemma hos mig på 3årsfirandet! Ska vi lägga upp det som förra året, med en liten arbetsgrupp som tar hand om alles och så betalar man in en summa pengar per person som man har att jobba med?
Hur mycket pengar och vilka vill vara med i planeringen isåfall?
Kramelikram!
om det är ok så står jag över att ta hand- resa till Rom o svärföräldrar känns lite mycket. Vi kan ju ha knytis också
Abbe; Du var ju med och tog hand om det förra året, så kanske vi andra som inte hade hand om det?
det vore kanon