Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Carma: Har också märkt av att tandköttet är extra känsligt. När jag var hos tandläkaren fick jag rådet att jag skulle använda specialtandpetare varje dag och att jag skulle ta i så hårt. Hon visade hur hårt och jag blödde i hela munnen... blää! Jag tänkte att hon är inte klok juh! haaha! Har inte använt de där tandpetarna och tänker inte göra det nu heller, så länge munnen är så känslig!
Måste säga det igen, såååå roliga nyheter du kom med carma!!
Carma igen: Har du kikat in på ett företag som heter Sveali? (du kan googla dom) Jag tänkte åka dit någon dag snart och kika. De är ju ingen affär så, men ändå så kan man åka hem till henne och köpa och prova kläder på plats.
Hej
Nu är vi hemma
Lille Linus verkar bra mycket piggare. Men får hoppas att han äter. Han har ju rasat i vikt. Vägde honom i dag igen och då hade han gått ner till 2,55 kg.
Så nu skall jag koka fisk till honom som jag blandar i hans special mat som är bra för tarmarna.
Ang detta med mamma kläder finns det tre mammabutiker i hela gbg, om man inte räknar med H&M. Lindex och Kappahl har slutat med mammaavdelingen för dom har istället "tjocka avdelingen" ( son jag kallar den). Hur dom nu kan vara så dumma och tro att alla som är gravida kan dra på sig ett par byxor i 52 och se glad ut.
Puckon!!!!!
Bauti: Kul att höra att Linus mår bättre.
Hello!
Säger som Tezz: Är så glad över era nyheter, Carma! :D
Bauti: Skönt att Linus är hemma. Men oj, 2.55 kg hund är inte mycket.... Hoppas han kryar på sig ordentligt snart. Finns det inga hund-dietister... ;)
Det där med mammakläder, det finns ju den på Avenyn, LovelyMama, sen finns det en som heter Mamakläder på en tvärgata till Linnégatan, (eller den där lilla "tarmen" på Linnégatan) och sen finns det... hmm hmmm. Vilken mer..? Jo! Mums mammakläder på Södra Larmgatan. Om man har Idrottsrabatten så tror jag man har rabatt där på Lovely Mama.
Det finns massa nätbutiker med mammakläder, jag handlade en del från 4mom.se, dom var bra tycker jag, och om man anmäler sig till deras epostnyhetsbrev fick man rabatter då och då.
Och så finns det den här www.mamastore.se/
SveaLi har en webshop oxå! sveali.se/
Frujj: Tack för affärstipsen! Fast det är lite svårt för mig att hitta byxor på en del ställen som bara har storlekar till 42... fast jag ska definitivt kika!
Bauti; Åh
Bauti: Åh, va skönt att Linus är hemma! Hoppas att han kryar på sig nu!
tjingeling
nu skall jag packa ihop mig från jobbet. Först blir det träning följt av symöte.... dags att virka
Vill önska er alla en trevlig helg! Kram kram!
Dito!
Har det hänt något med Bauti? Jag läste hennes blogg precis...
*orolig*