Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Bauti: Usch, så tråkigt med Linus. Hoppas han mår bättre snart.
Idag blir det en hemmadag och jag hoppas hinna med lite tvätt och bak. Och ta hand om äpplen. Vi har fått jättefina äpplen i år. Jag har gått och gallrat hårt bland karten i sommar och det verkar ha lönat sig.
datakurs idag
va kul med äpplena Carma- vi har en kosntig skörd i år.
Lille Linus- stackarn. hoppas han snart mår bättre
Carma: Va trevligt med fina äpplen! Vi var ju tvugna att ta bort två jättefina gamla äppelträd för att få plats med huset. Den 90-åriga granngubben som hade skött dom hade stympat (heter det så?) flera olika sorter på varje träd. Vi pratade om att nästa år kika på att kanske plantera lite bärbuskar för att dölja en del av grannens fula friggebod som vetter mot vår uteplats.
Bauti: Har du hört nått om Linusvovven?
Frujj: Bra att du inte köpte nått. Man ska lita på sin instinkt! Din dotter är smart som vill praoa som pensionär, haha!
ympat har han gjort
Hej
Vetrenären har hört av sig. Linus svarar på behandling och får stanna tills i morgon. Dom vet fortfarande inte vad det är. Men han är i goda händer i alla fall.
Det är så tomt utan lillen.
Hahaha! Stympat ett äppleträd... *garv* Ja.... så fel det blir ibland! *fniss*
bauti: Skönt att höra att lillen mår bättre och fått träffa en redig doktor som tar han om han.
Bauti: Skönt att det går åt rätt håll iaf. Tänker på dig och håller fortfarande tummarna.
Igår var jag hemmaduktig och bakade bröd, lagade mat, frös in äpplen och lite annat. Och hann ändå med en tupplur på eftermiddagen. Ibland så funkar det bara. Idag är planen att städa lite och matshoppa. Och ta hand om fler äpplen om jag orkar.
Om någon vill ha lite äpplen är det bara att kika förbi. Det finns en del som sagt och de är verkligen jättefina i år.
jag vill gärna ha äpplen- vi har en kass skörd. mamma o jag skall på utflykt på lördag. kollar om ni är hemma efteråt
Hej girls!
Ääääääntligen fredag, *yayyyy!!*
Ska ni hitta på nått trevligt i helgen? Jag ska på bio med mamsen imorgon. Hon är inte ute så ofta och nu har ju Beck haft premiär. Perfekt med en svensk film då hon ofta inte hinner läsa hela textningen. Det ska bli så trevligt så!
Godmorgon... eller goddag!
Hoppas att alla mår bra och njuter av dagarna som bara flyger iväg. Det är väl så när man har roligt.
Dagarna har man fullt upp med att älska den lille. Det är verkligen härligt att ha den lille.
Ville bara önska alla en trevlig helg.
Bauti: skönt att Linus mår bättre.
Kram på ER alla!