• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Nibla

Tez,
    Frågan är om TV-publiken kommer märka att de bytt skådis? Jag menar vi är ju så lika, slanka och smala och rött hår. Bahahahahaha!

• FruTez

Nibla: Publiken kommer nog att undra varför Bree plötsligt har blivit så mycket snyggare! Hehe!

• Carma07

Nibla: Aha, då förstår jag verkligen varför man vill ha en maskin när man gör äppelmos. Det är ju allt skalande och delande som tar tid.

Ska kolla upp scrapmaran. Vet att de brukar ha en här men hade inte koll på när den var. Synd att du inte kan gå. Inte kul att gå själv på en mara. Dessutom brukar de vara ganska dyra.

Tez: Krya på dig. I sådana lägen är det suveränt med Internet för då kan man snattra hur mycket som helst utan att belasta halsen.

• Nibla

Tez,
    Jag kan kolla med tjejerna i min studiecirkel om kan komma upp och "gästscrappa" nån onsdag om du vill. Så har har du i alla fall träffat tre av dem som ska vara med på maran.
    Den kostar 300 kr och då ingår lunch och tilltugg. Den är från kl 10-22. Vet dock inte om det finns platser kvar.

• Nibla

Föregående inlägg var riktat till Carma och inte Tez.....(trött!)

• Ab fab

Tezz- tänkte just kolla om du var på kontoret. har inte sett dig.
    jag har nymanikyrerade naglar.Firade med att köpa ett rosa nagellack från OPI- hur bra som helst

Köpte nya vinglas häromdagen, men inser att de inte får plats i skåpet så nu måste jag möblera om skåpet *grrr*

lekte fru Nibla *fniss* igår kväll- tvättade, gjorde lasagen och måla naglarna rosa

idag skall jag på föredrag om vegetarisk mat på Palmhuset

• Linum

Godmorgon!

Lite svårt att hänga här när man inte kan sitta och BT:a från jobbet... Idag jobbas det dock hemifrån.

På fredag eller måndag får jag mitt nya anställningsavtal med arbetsplats GÖTEBORG!!! Ska bli såååå j*vla skönt att slippa åka till Borhåla... Har jag tur kan jag dra fredagen efter att vi kommit hem från NY.

Vi åker på onsdag, för övrigt

Ikväll - om vädret tillåter - ska vi flyga luftballong. Presentkorten vi fick i bröllopspresent behöver avverkas nu

Nibla: Vad för jobb?

Tezz: Stackars dig. Du är ju inte riktigt skapt för att just vara tyst

Ab: Vegetarisk mat är tråkig mat... Köttbullar = gott

• Ab fab

Ballongflygning... verkar inte vara väder för det idag? Kan inte du börja äta lunch med mig lite oftare när du kommer in till civilisationen igen.

• Linum

Absolut! Lunch är alltid en bra idé. Problemet är väl bara att jag sitter i andra änden av stan från dig räknat och kommer att cykla till jobbet... Eftermiddagsfikor är bra annars har jag hört!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!