Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Måste rätta mig själv. Alltså, högre järnvärden, inte högre blodtryck!
Linum: Vilket smarrigt recept du lagt upp! Hade gärna sett någon bild också, fast då hade jag nog dräglat på tangentbordet!
ja definitivt större grejer nu. Mina mattallrikar fr 1984 är små jämfört med dem nu. o högre fötter på vinglasen uppenbart
Tezz: Bild ligger uppe nu
Browniesarna är ungefär det godaste jag ätit i just browniesväg!
Hej
Skönt att tråden fott ett uppsving.
Ser att alla har händerna fulla med funderingar och pojekt.
Själv e jag i det stadiet då jag inte vet eller gör något vettigt. Känns som om jag står kvar på hållplatsen och bussen (livet) swichar förbi. Men det kanske beheövs innan bebyn dimper ner.
Idag har jag hämtat Linus urna. Han skall strös lite var och här, där han hade sina favvo ställen.
Bauti: Blir det inte konstigt att ha aska i både bilen och sängen? *slänger några pussar över berget*
Man behöver inte ha en massa projekt för sig. Alla är vi olika. Jag är glad om jag hinner laga mat OCH titta lite på Idol på kvällarna. Man ska göra det man tycker är roligt att göra och inte göra saker bara för att alla andra gör dem... Så tycker jag. Fast lite avis är man ju på Bree herself
Linum: Hahahaha, ja vi sa det. Men vi skippar nog sängen, fast det var hans favvo ställe.
Har just varit ute och slängt lite aska på gräsmattan. P råkade stå där det blåste åt. Han är nu mera förevigad men Linus hihihi.
hej snyggingar. ja det är trevligt att tråden lever fortfarande. jag tycker det är ett kulturarv som måste vårdas!
bauti- jag tycker det är tillräckligt mycket som händer för dig. Linus som inte finns mer och ett nytillskott i familjen. Stora förändringar.
Jag har kommit in i en träningsperiod. Gym tre gånger i veckan. Träningsvärk idag efter ett core boll-pass igår. Lika bra att passa på när jag är in the flow. Snart är det soffpotatisdags igen
Godmorgon...eller oj det har redan hunnit bli 10.42.
Hoppas att alla mår bra. Gillar fredagar även om jag inte jobbar.
Det ska bli trevligt o träffa vissa av Er iaf på söndag.
Full fart i tråden och så hinner jag inte med. Men så kul att den får lite liv. Linum, du får vara hemma lite oftare.
Linum: Trevlig resa sedan när ni åker.
Bauti: Passa på att ta det lungt på hållplatsen för bussen du får åka sedan går i 180 knyck medan livet susar förbi på utsidan.
Frujj: Kul med soffan och snyggt blev det också.