Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Jag mätte som man skulle enligt DUO, men det blev fel ändå, vilket resulterade i 200 spänn i fraktkostnad för ett par stövlar som inte passade. Skit.
Linum,
Var hittar du de bra priserna? Tycker de flesta kostar runt eller över 1500 spänn......
1500 kr för ett par snygga stövlar är ju ingenting! Det beror klart på vilka affärer man jämför med...
Synd att de inte passade. Fast jag ska nog testa i alla fall. Ska ha Niblas ord i bakhuvudet dock!
Oj då, ja då har vi lite olika åsikter om vad "bra pris" är. Tyckte de flesta låg över 2000 spänn... :-s
Nätbutiken finns på svenska me:
www.duoboots.se/
Linum: Jag mår bättre faktiskt! *gött* Fast jag stannar hemma resten av veckan och kurera mig till 100%. Hur är det själv med snoken? :)
Tack för alla stockholmstips! Det där med hotell är nog fixat. Har en kupong via Coop som jag tänkte använda. Var inne förra veckan och kikade och fick då ett 5 stjärnigt hotell i gamla stan för 1998 kr för två nätter och 2 pers. inkl. frukost och "lyxig choklad" som det stod! Haha! Bor inte ofta på hotell, men det lät bra?!? Nån som vet? Fast jag brukar nästan bli lite "rädd" när det är för många stjärnor. Känns som att det bara är rika och överklassfolk som bor på sånna hotell... "hej, här kommer kusinerna från landet, haha!"
Vill boka allt nu, men måste vänta tills maken fått ok ang. att byta bort sin jour...
Nä, nu kommer maken strax hem. Måste byta om från nattlinne och tvätta ansiktet så jag inte ser ut som en fågelskrämma! Haha! Men man får se ut som tusan när man är sjuk, hihi!
Carma: Hur mår du?
Krya på dig Tez!
Jag tycker det låter som ett bra pris på hotell, mysigt att det ligger i Gamla Stan också!
Håller på att laga rotfruktspytt med kassler. Sen ikväll bär det av på studiecirkeln igen, i scrapbooking. Såååå skoj!
Förresten, jag har sökt ett jobb där ansökningstiden gick ut i fredags. Kan jag ringa imorgon och "kolla av läget"?
Tezz: Jag mådde bättre under dagen, men det har blivit lite sämre nu igen. Bara jag får tummen ur och går och lägger mig tidigt ikväll och får sova så brukar jag bli frisk.
Nibla: Har också ätit rotfruktspytt idag fast med kyckling. Gott!!
Godmorgon
Fortfarande inte helt kry. Attans vad segt. Idag blir det en lugn dag hemma.
Hoppas ni andra får en bra dag.
God morgon
varit på mingelfrukost nu på morgonen- nån form av nätverksfruksot. Rätt ok men väldans mycket folk
Nibla- vad är det för jobb? Klart du skall ringa förresten- det är alltid bra
Tezz-vilket hotell var det? Förresten... det är på kusiner från landet som hotellen lever på under helgen
Vi skall på fest på Eriksberg i oktoner (studio 54) så vi bokade in oss en natt på hotell 11 så slipper vi åka hem. Rum, spa o drinkar för 1200 kr natten för två