• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • kullaberg
    sajberpillan skrev 2009-06-21 23:10:06 följande:
    Lägger bilderna i min bildmapp så kan ni väl säga hur ni skulle ha gjort.Känns lite som "dagens I-landsproblem", men behöver hjälp då min m2b inte förstår dilemmat!
    Jag tyckte att den nya klänningen var finast, även om båda var fina. Håller med, hur ofta får man ha sån klänning på sig. Tycker att man kan vara minst lika fin även vid borgelig vigsel! Kyrkbröllop har inte monopol på de fina klänningarna
    Och jag håller med, så fina skor du hittat till!
  • källerudd
    kullaberg skrev 2009-06-22 09:42:30 följande:
    Jag gillar också den som heter nr 1 bäst. Även om jag gillar det andra typsnittet också, det tänkte vi ha i vår "löptext". Men vi har också gjort monogram, men där tänkte jag ha ett annat typsnitt, just för att urskilja vårt monogram från resten av inbjudan och text i festprogram etc.
    Jag har funderingar på att skriva inbjudningar för hand sen, men sker inte det så kommer jag att skriva med en som skiljer sig från monogrammet
  • Fru Indosaurie
    sajberpillan skrev 2009-06-21 23:10:06 följande:
    Jag gillar den som heter nr 1 bäst. Men de var fina allihop. Själv har jag ett dilemma när det gäller klänning. Har köpt en klänning för flera år sedan, en rätt enkel i vitt med en svart broderad slinga på kjolen. Nu har jag hittat en annan som jag blivit kär i. Den är mer broderier på, svarta broderier på överdelen och litet släp. Frågan är bara om den "nya" är för fin för vårt borgerliga bröllop förhoppningsvis utomhus dessutom?!Lägger bilderna i min bildmapp så kan ni väl säga hur ni skulle ha gjort.Känns lite som "dagens I-landsproblem", men behöver hjälp då min m2b inte förstår dilemmat!
    alltså hur får man fram bildnamn? jag ser ingen text under bilden där det brukar stå.
    Hur som helst så gillar jag den som ligger först i ditt galleri bäst (som du har på dig på bilden?) den är sååå fin!
  • källerudd

i fall det är mina monogram du menar så får man fram nr genom att hålla musen över dem...

• Fru Indosaurie
    källerudd skrev 2009-06-22 18:11:40 följande:
    i fall det är mina monogram du menar så får man fram nr genom att hålla musen över dem...
    nä jag menade klänningarna i inlägget jag citerade
    Dina monogram var svårare att välja mellan hihi
  • Fru Indosaurie

fast nu vet jag iaf hur man kollar, så tack!

Jag gillar den gamla klänningen bäst men det är ju inte jag som ska ha den på mig och båda är fina!

• källerudd

Fru Indosaurie skrev 2009-06-22 18:17:20 följande:

nä jag menade klänningarna i inlägget jag citerade Dina monogram var svårare att välja mellan hihi
    hehe oki...svårt med två "omröstningar"
  • Fru Indosaurie

Oh. Min m2b (otroligt töntigt uttryck ) är just nu och kikar på en festlokal Spännande!
    Jag är sååå nyfiken.

• inlio

källerudd> jag tyckte nummer 1 var väldigt snygg! Fast & tecknet tyckte jag såg lite konstigt ut, det såg inte riktigt ut som ett & tyckte jag.. men det kanske ska vara så, vad vet jag.. texten var iaf snirklig och fin!

• källerudd

Jag gillar inte heller & men med den stilen så ser det ut så... :S vet inte riktigt hur jag ska göra..kanske kan hitta någon annan stil som liknar texten men ser bättre ut..?!

Svar på tråden JULI - 2010 del2