JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
åhhhh äntligen har jag hittat er.. :)
Jag och sambon har i helgen varit hemma i hans hemstad och inventerat kyrkor.. å vi hittade favoriten.. men när bör man boka?
Jag gillar den som heter nr 1 bäst. Men de var fina allihop.
Själv har jag ett dilemma när det gäller klänning. Har köpt en klänning för flera år sedan, en rätt enkel i vitt med en svart broderad slinga på kjolen. Nu har jag hittat en annan som jag blivit kär i. Den är mer broderier på, svarta broderier på överdelen och litet släp.
Frågan är bara om den "nya" är för fin för vårt borgerliga bröllop förhoppningsvis utomhus dessutom?!
Lägger bilderna i min bildmapp så kan ni väl säga hur ni skulle ha gjort.
Känns lite som "dagens I-landsproblem", men behöver hjälp då min m2b inte förstår dilemmat!
sajberpillan>> dem var fina bägge 2. jag gillar när det är lite svart i klänningar.
men oavsett om det är borgerlig eller inte så kan du ha vilken som anser jag! det ser man på många andras också. så ta den som känns rätt för dig!
sajberpillan: Jag tycker den nya klänningen var fantastisk, jag hade nog valt den. Hur ofta har man chans att få bära en så vacker klänning, liksom? Och vilka underbara skor du har hittat!
Oj, det va svårt...men tycker inte det spelar någon roll om det är borgeligt el inte...Klänning kan man väl ha ändå, har ju inte med tro att göra...ta den som känns bäst
Någon som har lust för att starta en omröstningstråd med mina monogram??? är så fruktansvärt velig....