JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
har bröjat tvivla på färgtemat...vill att ha vit,brunt och grönt
men de är så svårt att hitta BT klänningar som ska passa färgtemat....kanske ska byta till vitt, brunt och ljusrosa...nästan allt finns i ljusrosa..suck!
vet inte hur jag ska göra..min svägerska har redan fått hem grejorna till inbjudningskorten som hon ska göra till oss.
blir en gåva till oss...suck suck suck...att de ska va så svårt
färgtema.
Måste tärnklänningarna matcha färgtemat? För min del tycker inte jag att det behövs. Vi har limegrönt, vitt och ljuslila som färgtema. Min tärna kan tänka sig ha en lila klänning men inte ljuslila. För min del får hon ha vilken färg hon vill.
Kör på det som känns rätt för er tycker jag!
Men jag håller med, det är inte lätt att bestämma sig...
jag hittade inte rätt nyans på panduro, sen är ju dem ganska dyra med överlag med saker.
IN-EX och Matton har massa olika papper och kuvert också i andra nyanser. bra priser med. Och Matton ger ju 20% rabatt om man är student. eller känner någon som är.
Haha ja kompisar kan verkligen känna på sig sådant där... Var hemma hos en kompis för ett tag sedan som jag inte träffat på länge... Hon frågade direkt om vi skulle gifta oss! Likadant en annan kompis frågade bara dagarna efter om vi inte skulle gifta oss. Och jag har inte sagt till någon av dem att vi funderar på det och de har heller aldrig frågat innan... Mysko! De känner nog en bättre än man tror
ooo jag saknar en större stad ibland..blir sånt projekt om man ska åka iväg för att köpa...för som det är just nu vill jag ju inte köpa på mig material till alla korten och så fungerar det inte..Utan nu köper jag något pappaer av varje för att se hur det skulle kunna bli.. hmm
Vad är matton för affär då...kedja så den finns på fler platser??