• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • Mrs Opp

Oh, nej! Fenixx! Skall du svika oss andra 3:e brudar? :´-)

• källerudd
    kullaberg skrev 2009-06-29 15:06:32 följande:
    Hmm, det där med datum är svårt. Mitt i veckan är alltid klurigt, men samtidigt är det ju semestertider och skickar ni bara ut inbjudningar i tid så kan det ju bli att folk kan komma. Men om ni tar en helg, kan ni inte ta helgen efter då? Eller det funkar inte? Har du pratat med några av er gäster, hur känner dom? Eller ni håller det hemligt än så länge? Annars är det ju en bra indikation man kan få om man hör med några stycken vad de tycker om att komma mitt i veckan.
    Jo jag tror det skulle fungera...nackdelen är väl att min m2b börjar jobba direkt på måndagen då..fast han kanske kan flytta lite på sin semester nästa år, så man får lite extra tid liksom...

vi håller det tyvärr hemligt, så ingen att diskutera med :s hmm att det ska vara såå svårt, men det kan ju vara så att det blir ett bröllop till den 31 då :P

Fenixx ni får väl göra en lista och skriva för och nackdelar med datumen och sen oxå med de två lokalerna..Kanske det kan hjälpa lite :)
  • idajohanna82

Får man fråga vilka två du velar mellan Kullaberg?

• kullaberg
    idajohanna82 skrev 2009-06-29 22:06:33 följande:
    Får man fråga vilka två du velar mellan Kullaberg?
    Brunnbygård och Turisthotellet
    Vilket hade du valt av dessa?
  • sajberpillan

Tjohoo, vi har en lokal prel bokad nu. Skulle hellre vilja ha en annan, men den de vet inte än om den ska renoveras. Så om den inte ska det så vill vi hellre ha den, men har nu en ok lokal som vi kan hyra hela helgen + att övernattningsmöjligheter finns. Bara vigselplats som saknas.

• h and a 2010

Hej allihopa - nu tänkte jag hänga med här!
    Vi ska gifta oss den 3/7 nästa sommar och har precis bokat kyrkan! Känns jätte spännande! Och känns som om det verkligen är på riktigt nu!

• Humlan66

Fru Indosaurie skrev 2009-06-29 06:48:16 följande:

men åh. Jag får liiiite panik över att ni alla (?) verkar ha kommit så himla långt i planeringen. Vi har varken kyrka, festlokal, ringar eller gästlista än voine voine.
    DET är du inte ensam om ska du veta och jag tycker det känns liiite jobbigt
  • CiaLovesAndreas

h and a 2010 skrev 2009-07-01 09:53:09 följande:

Hej allihopa - nu tänkte jag hänga med här!Vi ska gifta oss den 3/7 nästa sommar och har precis bokat kyrkan! Känns jätte spännande! Och känns som om det verkligen är på riktigt nu!
    Grattis! Vad härligt att ni kommit en liten bit på väg nu.
Svar på tråden JULI - 2010 del2