JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Japp, Matton är en kedja. Tror att den finns på fler ställen.
Kolla här för mer info:
www.mattonbutiken.se/
Ja, man har ju det bra när man bor i en storstad, man blir lite bortskämd. Jag jobbar mitt i smeten också så jag kan verkligen bara smita iväg och kolla på lite papper här, och lite annat där... Man har det bra på så sätt!
ja jag röstar också att du har kvar ditt färgtema. inte alls partisk.
Ang förrätt så ska vi ha skgen kvaringsnittar. De finns i det buffét vi ska ha.
Jag tycker inte att man behöver matcha klänningen med färgtemat, huvudsaken är att man får det som man vill ha det.
Lycklig88: jag röstar för att du ska ha kvar ditt färgtema
Åh jag vill att hösten ska komma så vi kan fortsätta med planeringen Är så sugen på att smaka tårta! Och beställa ringar!
Hihi samma här och brukar tycka det är så roligt att åka till mina föräldrar (vilket vi ska i helgen) för då kan man diskutera en massa med mamma =) Men så ska brossan va i stugan med ett helt gäng kompisar...vi har ju inte/vill inte berätta för någon..så blir svårt att planera nått i helgen :S
Men vi ska nog ha e toppen helg ändå
Mrs Opp skrev 2009-06-25 13:53:17 följande:
Igår eftermiddag ringde juveleran & sa att min ring är klar!!! :o) SÅÅÅÅÅ Glad!
Vart lite nervös om jag inte skulle gilla den eftersom den var egendesignad så vi hade bara diskuterat hur den skulle se ut. Men när jag såg den & provade den så var den PERFEKT!
Jag är såååååååååå glad. Sambon tyckte jag hade ett fånigt leende hela tiden...men men är man så himla glad så är man!! :o)
Det tråkiga är att jag får inte bära den på ÖVER 1 år!!!! Det känns jättetråkigt. Jag vill bara visa upp den för alla. hahahahaha
Jag hoppas att när ni får era ringar att i känner likadant som jag. Att det känns perfekt!
everton: vad kul med ringen, när kommer bilden?
jag förstår att du är jätteglad över ringen.. jag fick ju min för ca en månad sen, och jag går och provar den ibland.. *fniss* Över ett år kvar.. suck, men tiden går fort, snart är det ju faktiskt "BARA" ett år kvar
Min sambo säger att han ska gömma den för mig så jag inte provar den varje kväll..hahahaha men jag ska se om jag får in en bild på den senare :)
Jaa jag hoppas att tiden går fort så jag får bära ringen...dock inte FÖR fort för nu försvann i stort sett allt vi hade sparat ihop till bröllopet....försvann in i en ring......!