JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Välkommen tillbaka då!
Vi gifter oss också den 10:e
Jag var inte själv med från början, kom in för ett tag sen.
Har enorm beslutsångest för lokalen. Beror det på att allt inte känns rätt eller beror det bara på att jag har svårt att bestämma mig rent allmänt? hihi....
haha ja, mitt problem är nog att jag lider av svår beslutsångest, det ska bli otroligt intressant att se hur detta artar sig
Jag kommer ALDRIG att hitta en ring känns det som.. men just nu är lokal prio 1.
haha, samma här
Fast ring har jag redan hittat, det bestämde jag mig för när vi köpte förlovningsringen. Om jag inte hinner ändra mig tills dess
Fast här är också lokal prio ett nu. Hade varit skönt att känna sig helt 100 på det så man kan lägga det åt sidan!
ja exakt så känner jag! det skulle vara så skönt att kunna lägga det åt sidan och börja med nästa projekt, i mitt fall ringen.. suck.
Jag vet inte ens om jag vill ha en eller 2 ringar. så länge får jag gå i min symboliska lågprisring
Lokal är så skönt att ha fixat...har inte ens funderat över det då vi ska vara hos mina föräldrar på landet..men det är skönt att slippa tänkta på den...
...samtidigt som det är lite trist för det känns som jag inte kan göra så mycket ännu...Är sugen på att prata med en ev fotograf och liknande, men folk kommer ju tro man är galen då :S
vad kan man mer göra redan nu...Klipper och klistrar lite på inbjudningskorts ideer, men tar en paus från det...
När ska ni skicka era inbjudningar förresten???
källerud
skönt! jag hade lite desperata tankar på att gifta mig hos min sambos föräldrar förra sommaren när jag var gravid
fotograf kan man ju absolut boka nu! jag känner nästan att det börjar bli hög tid..
Ja jag vet inte så svårt att veta...Vi har ju bara berättat för mina föräldrar eftersom vi ska vara där och mamma känns lite som en bromskloss, inte till själva bröllopet för de planerar nästan mer än jag ibland, men när det gäller att fatta beslut på henner låter det so om det vore jätte tidigt så jag vågar knappt :P men får väl kanske tänka om...
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Fixade till listan då några fallit bort.....
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Helloj. ska ni göra era inbjudings kort själva lr beställa färdiga??