• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2009-06-26 13:50:45 följande:
    fy fan, det märks att vi passerat 30-strecket.
    Hur menar du nu?!

Rumpknullsballestång
  • muggles

Ngn som vill ha? *jävlar det skummar över*

• Lapinette

Apesulut mugglan! Langa hit ett glas. Gör ju inget om jag startar nu ... innan SATS . Tur att cykeln sitter fast på spinningpassen.

• Lapinette

Mon dieu, hur stavar jag ABSOLUT som blev apesulut??!!

• Lapinette

Börjar jag redan bli påverkad??!!! Måste nog träna upp mig i sommar.

• nennesjuttioåtta

apeselut! HAHAHA det var ju tom svårt att stava det rätt!

• BrudSommar2006

Hm, är inte sugen på alkohol alls just nu faktiskt. Ikväll ska de ut och äta med jobbet men jag åker hem istället, känner inte för att sitta på restaurang med alla matdofter. Fast ser ändå fram emot att det är fredag! Mina föräldrar ska hämta Iris på dagis redan klockan tre så egentligen borde jag jobba på men går nog ändå härifrån rätt tidigt. Är rätt trött också, sov dåligt i natt, tror jag har varit uppe och kissat minst tio gånger, det är helt otroligt vad kissnödig jag blir så fort jag lägger mig ner, på dagarna har jag inte det problemet alls att jag behöver springa ofta. Ändå tror jag att jag dricker mer än vanligt, är konstant törstig. Nehepp, fikadags.

Svar på tråden Livets stora och små frågor