• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • kängu

AM- Men herregud, fattar inte att folk säger så??? Tror inte att du är det minsta tjock

• fru AM
    kängu skrev 2009-05-20 10:31:45 följande:
    AM- Men herregud, fattar inte att folk säger så??? Tror inte att du är det minsta tjock
    jodå - ser allt ut som om jag var i 4:e månaden eller så - men inte höggravid!
  • Lapinette

kokisen - vart ska ni träffas? Gick till jobbet imorse så jag har ännu inte köpt något SL-kort ... samt att jag stinker alkohol och ser ut som fn då jag inte hade mitt smink som kunde rädda upp bakfyllelooken något (väskan kom aldrig fram igår). Visst låter jag fräsch och fin?!

• fru AM

lappis: vi ska ses nedanför rulltrappan upp till övervåningen i Sturegallerian kl 11.30
    jag ser konstant bakis ut pga sömnbrist så riktig bakfylla inget att skämmas för! kom!

• Fru E

*ahhhh har nyss stärkt mig med ett danskt mini wienerbröd raaaap*

• Fru E

AM-att en del bara är så fräcka och frågar sådant....fastnar ju lite hos en själv de där kommentarerna

• Lapinette

AM - du ser alltid så himla fräsch ut så det är nästan lockande att komma till Sturegallerian för att se om du talar sanning .

• nennesjuttioåtta

Lappis
    de var slöa på simmarprovet också, men då sa de att det inte var några hinder alls för att det skulle funka. Men man undrar ju... Samtidigt så när vi gjorde inseminationerna så sa de inget om det alls, då tvättade de dem ju dessutom så att det bara blev de pigga kvar.

Kan aldrig tänka mig att du ser anskrämlig ut som bakis!

• nennesjuttioåtta

AM
    eeehhehehe gött att hon fick skämmas lite, kanske får henne att tänka till nästa gång grodan börjar peta ut benen ur munnen?

• nennesjuttioåtta

MSW
    Det är alltid så kul när du hoppar in eftersom man märker så väl att du håller på att läsa ikapp. Häpp!

Svar på tråden Livets stora och små frågor