• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • mysifer

blir en egendesignad som matchar förlovningsringen så det finns ingen bild än. men den blir vitguld med lila sten.

• makupala

jaaa!!!

det blev lite spontant ändrat här för några veckor sedan! känner mig lite stressad men mycket lycklig samtidigt!

MissMijah skrev 2009-05-19 17:17:08 följande:
    makupala: gifter ni er 15e aug i år??
  • mysifer

känner precis igen det där var inte så länge sen vi tvärvände och bestämde oss för i år.

makupala skrev 2009-05-20 16:54:16 följande:
    jaaa!!! det blev lite spontant ändrat här för några veckor sedan! känner mig lite stressad men mycket lycklig samtidigt!
  • MissMijah

my: oh vad kul!! BILD!!

makupala: då har vi samma dag ju!! aahh spännande!!!

• mysifer
    MissMijah skrev 2009-05-20 17:56:04 följande:
    my: oh vad kul!! BILD!!
    bild kommer så fort den är färdig det dröjer nog nästan en månad innan jag får den men kändes som att guldsmeden förstod precis hur jag ville ha den när jag förklarade.
  • MissMijah

och jag blir galen. för jag har ju bilder på våra ringar. men vår adapter til datorn för minneskortet är trasig, så kan inte överföra!

• Skogshuggarbrud

Wiie! Hittade min klänning idag!!!! Ska lägga handpening på fredag så då är den min!! Åhh är så lycklig! Hittade även en tärnklännig som var helt perfekt! Bara det att det var en gammal modell och att de bara fanns en kvar i fel färg och trasig. Men som tur var är det en Nixa, så tänkte kolla igenom deras nya klänningar och förhoppningsvis hitta en liknade! Wiie! Svävar på ännu större rosa moln nu!

• Fenixx

mysifer och MissM>> hoppas på bilder på era ringar och själva bröllopen sen frampå.

skogshuggarbrud>> har du bilder att visa? vad härligt att ha hittat klänningen!

• FruHögstadius

hello brudar!

gissa vad jag fick i födelsedagspresent av gubben ?, en brudslöja och en tripp till bridaloutlet.. hihi

sen var vi till Ica maxi idag, och av en slump hittade jag till tårtorna och vet ni vad, de har vit choklad och svartvinbärsmousse
    ska hitta ett tel. och ringa för att kolla priset på just den tårtan, den kostade 170:- för 12 bitar men blir väl lite dyrare till bröllopet. måste kolla om de kan fixa någon liknande modell som vi vill ha också..

• Fenixx

åh vilken rolig överraskning FruH! och grattis!

vad bra att dem hade såna tårtor på maxi!

sambons kusin som han umgås en del med är ju bagare och har ett eget konditori med fantastiska bakverk, så jag hoppas att vi kanske kan få lite hjälp och rabatt där.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6