• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Skogshuggarbrud

Fenixx - Nu ligger det uppe en bild! Klänningen gör sig dock inte alls lika fin på bild som den egentligen är!

Har även lagt upp två biler på tärnklänningar, är kluven i vilken färg som är finast, silver eller lila?.. Vi ska ha färgtemat vitt, silver och lila (lavendel)... Dock är bröllopet ett år bort, men klänningarna måsta kanske beställas redan om en månad, känns så tidigt. Tycker dock det är ett mycket rimligt pris på klänningarna, men känns dumt att fråga tärnorna redan nu om att köpa dem. Huvudbry, kli...kli...

• Fenixx

jättefin klänning, gillar när det är sån drapering eller vad det nu kallas när tyget går så snett över.

jag röstar på den lila tärnklänningen, så fint med lila.

• Ysolla

Skogshuggarbrud: jättefin klänning!

Jag mailade Milly Bridal igår om prisuppgifter på klänningen jag vill ha (vill ha just nu...det ändrar sig säkert )
    2900:- skulle den gå på och det var ju jättebilligt!
    Vill beställa nu hihi men jag vill gå ner typ 3 kg först.
    Väntar nog till november eller nått...

• Ysolla

Skogshuggarbrud: jättefin klänning!

Jag mailade Milly Bridal igår om prisuppgifter på klänningen jag vill ha (vill ha just nu...det ändrar sig säkert )
    2900:- skulle den gå på och det var ju jättebilligt!
    Vill beställa nu hihi men jag vill gå ner typ 3 kg först.
    Väntar nog till november eller nått...

• MissMijah

isabelle: grattis! och va kul!!!

skogshuggarbrud: jättefin klänning! och visst är det skillnad på att se på bild och att faktiakt ha den på sig. känner exakt samma med mi klänning.

MIn klänning lämnade jag in hos en skräddare. eller ja de säljer ju brudklänningar osv där med. i lkpg där mina föräldrar bor. och hon som jobbar där skulle hjälpa mig på med klänningen och knyta korsettsnörningen i ryggen. hon drog sönder två hyskor!!!! jag blev helt galen. men det gick att laga sa hon. ja det får vi verkligen hoppas!
    fick 250 kr rabatt på underkjolen som plåster på såren. alltid något. hoppas nu bara att de inte gör något fel med klänningen. är jättenervös för det.

fick af en jättefin komplimang av de som jobbade där. de sa att: du klär verkligen i kritvitt, alla gör inte det, men oh vad den här klännningen passar just dig!

• Fenixx

MissM>> då kom bridezillan fram i dig när det gick sönder va.
    bra att du fick lite rabatt som tröst!

• maj2010

Det händer mycket här i tråden nu - kul att läsa!

Idag sitter jag ensam hemma och surar. Sambon är ute med kompisar. Jag hade också tänkt följa med, men just idag funkar jag inte så bra bland folk. Har precis fått mens och har ont och är ledsen. Just den här gången har jag haft riktigt hemsk pms. Arg, gråtfärdig, rastlös och irriterad om vartannat. Just nu vill jag bara gråta. Det känns så orättvist! Jäkla hormoner! Jag är ju inte sån här egentligen!

Ska nog ta och krypa ner under en filt i soffan och se Sex and the city-filmen ännu ett varv...

• MissMijah

jenny: haha nja, jag försökte att samla mig. Min mamma övertygade mig lugnande och sa : det går att sy och laga gumman, det går att sy!

hehe!

• Tokisen

Nu e lokalen bokad, Äntligen
    Ev bandet oxå, han skulle bara kolla med dem andra i bandet så det inte va nått just då.
    känns skönt att det stora e klart

• Fenixx
    MissMijah skrev 2009-05-21 20:29:32 följande:
    jenny: haha nja, jag försökte att samla mig. Min mamma övertygade mig lugnande och sa : det går att sy och laga gumman, det går att sy!hehe!
    bra med mamma med sig.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6