• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Fenixx

Mysifer>> såå skoj att du blev så överraskad och inte hade misstänkt nåt. var verkligen jätteroligt.

UBW>> välkommen till oss.

• yatzy86
    UBW skrev 2009-05-25 17:20:25 följande:
    yATZY: Vad spännande! Vad blev det för nån? Finns bilder?Det måste kännas skönt att ha något så stort avklarat
    Det blev en hmm ja vad hette den :) Herve - Fable. Säger väl inget men ändå :D Finns bild i mitt galleri, är den första av de två klänningsbilderna.

Men känns skönt faktiskt. Den gick inte att beställa heller så har gått en månad ca sedan jag provade den först, man vet ju inte riktigt hur länge man vågar gå vänta på att köpa den när de inte går att beställa.
  • maj2010

Wow, grattis till klänningsköpet! Jag gillade den andra klänningen i ditt galleri, vad är det för märke & modell på den?

Tråkigt med jobbet, Mijah! Hoppas att du hittar nytt snart! Jag tror förresten att jag har sett dig på jobbet nån gång. Jag jobbar i Partille och har vägarna förbi där ibland.

• Mariavw81

Nu har jag varit och kollat på lokalen för festen, det känns som det kan bli riktigt bra. Vi kollade även på eventuell plats i trädgården som skulle fungera för utomhusvigseln.
    Imorgon skriver vi på offerten :)

Yatzy86, Grattis till klänningsköpet. :) Klänningen var jättefin.

• MissMijah
    maj2010 skrev 2009-05-25 19:51:46 följande:
    Wow, grattis till klänningsköpet! Jag gillade den andra klänningen i ditt galleri, vad är det för märke & modell på den?Tråkigt med jobbet, Mijah! Hoppas att du hittar nytt snart! Jag tror förresten att jag har sett dig på jobbet nån gång. Jag jobbar i Partille och har vägarna förbi där ibland.
    Jaså, säger du det? har du varit inne?
  • yatzy86
    maj2010 skrev 2009-05-25 19:51:46 följande:
    [citat]
    Jag gillade den andra klänningen i ditt galleri, vad är det för märke & modell på den?Tråkigt med jobbet,

Ingen aning tyvärr :/ Kan ha varit en pronovias.
  • nu gifter vi oss
    MissMijah skrev 2009-05-25 17:26:08 följande:
    Men mindre nöjd med en annan sak. Fick veta på jobbet idag att jag inte får bli kvar. så jag gör min sista dag den 5e juni fy jag är så ledsen. jag älskar dem jag jobbar med och stället och allt. känns riktigt tungt. nu är man tillbaka på ruta ett känns det som.
    Då är vi två. Jag är mammaledig men fick för några veckor sedan veta att jag inte har ett jobb att gå tillbaka till, företaget begärdes i konkurs! Fasen också, så nu ska man försöka leta jobb med en liten bebis hemma. "Jag kan börja nån gång i vinter, kan inte säga exakt för det beror på när han får dagisplats." Låter jättebra va?
  • MissMijah

nu gifter vi oss skrev 2009-05-25 21:22:09 följande:

Då är vi två. Jag är mammaledig men fick för några veckor sedan veta att jag inte har ett jobb att gå tillbaka till, företaget begärdes i konkurs! Fasen också, så nu ska man försöka leta jobb med en liten bebis hemma. "Jag kan börja nån gång i vinter, kan inte säga exakt för det beror på när han får dagisplats." Låter jättebra va?
    Fy tusan alltså! Men jag känner mig så extremt misslyckad.
  • pandis81

Vad blev totalsumman för allt???
    Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på åt min m2b..

MissMijah skrev 2009-05-25 11:16:29 följande:
    NU fick jag hem m2b´s manschettknappar jag beställt från USA. GUD så fina de är! Jag blev helt tårögd när jag tänker på att han ska få dem den speciella dagen. kan verkligen rekommendera cufflinks.com. pålitliga, billiga, snabb leverans och FINA saker! beställde ett etui till dem som han kan förvara de i, ser riktigt lyxigt ut. i svart läder. och knapparna i sig är jättefint paketerade. Jag är så nöjd nu!
  • pandis81

Ja det med jobbet är inte roligt alls, jag står fortfarande och trampar på noll.
    Det är inte alls roligt.

Vet precis hur du känner dig, känner mig också misslyckad.

MissMijah skrev 2009-05-25 20:17:44 följande:
    Jaså, säger du det? har du varit inne?
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6