• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Mariavw81

Bra jobbat Krystal, själv har jag byt ut ett mål per dag med en Nutrilett shake, och har för tillfället gått ner ca 7 kilo på två månader. En lagom fart neråt. Själv tror jag på att om man håller sig ifrån det mest onyttiga och tränar ett par gånger i veckan, kommer man sakta men i lagom fart gå ner. Jag tror att man ska gå ner långsamt, då kanske man inte har lika lätt att gå upp kilorna efter bröllopet.

Workoutgirl: Lycka till på Tjejmilen, själv funderar jag på vad mitt mål för Tjejmilen skall vara. Sprang Vårruset igår, vilket gick över förväntan. Vad är ditt mål?

• Krystal
    Mariavw81 skrev 2009-05-28 09:24:38 följande:
    Bra jobbat Krystal, själv har jag byt ut ett mål per dag med en Nutrilett shake, och har för tillfället gått ner ca 7 kilo på två månader. En lagom fart neråt. Själv tror jag på att om man håller sig ifrån det mest onyttiga och tränar ett par gånger i veckan, kommer man sakta men i lagom fart gå ner. ...
    Har funderat på att testa med Nutrilett eller likande..men då jag äter för lite (vilket man kanske inte skulle tro ) kanske bara två måltider om dagen (frukost och middag, ibland lunch) så vet jag inte vilket av dom jag skulle byta ut..
  • Bluebride

Min klänning har hängt i garderoben sen hösten 05

• FruHögstadius

Jag har jättekonstig kropp, skulle mäta på kul vilken storlek som jag skulle ha, jag hade 34 i brösten och 38 i midjan. så jag får väl göra en kompromiss. svårt att veta vilken storlek jag ska införskaffa,brösten kommer det nog inte hända något med, men så att den inte blir för liten men den får ju heller inte bli för stor om jag går ner mina sista kilon.

vi ska åka till stockholm och testa klänningar i mitten av juni , då ska jag även få min slöja

• Sundance

Hej tjejer!

Har tänkt på er när jag inte varit här inne. Har haft så mycket med mitt nya jobb.

Verkar hända en hel del med klänningar här. Trasiga klänningar, hittade klänningar, fel färg, rätt färg. Spännande!

Det har faktiskt hänt en del för vår del också

Vi har bokat vårt slott och fått ett datum!
    Så den 14/8-2010 blir vi man och hustru. På Ellinge Slott i Eslöv.

Är så himla glad!

Och så har vi visst en god vän som är kock. Visste ingenting men så kom min sambo på det. Och mina tärnor har börjat vakna lite nu. Tyvärr visar våra familjer inte speciellt mycket engagemang alls. Lite tråkigt. Men de vaknar kanske när det närmar sig...

Slottet var verkligen perfekt för oss. Så fint och lagom stort. Festen blir i gamla korsvirkesstallet som de helrenoverat. Jättefint! Och en grymt fin, toppmodern bar. Och lounge! I våra färger! Grått och rött och vitt. Kan det bli bättre?! Vita slammade väggar och vackra fönster. Vi tänkte ha vigseln på slottsbacken. Med röd matta upp mot slottet och så slottet i bakgrunden när vi viger oss.

Tjohoo!

Kram på er!

• Fenixx

sundance>> det låter ju jättebra! och vad roligt att det var i era färger där med.

mysigt med vigsel på slottsbacken med slottet i bakgrunden med.

själv sitter man och suckar för det är kanonvackert väder och man ska jobba hela helgen såklart.

• Malin och Joel

Hej hej, kikar in här
    Vi har precis bokat vår festlokal, det blev inte det datumet vi ville ha (31/6-10) utan 10/6-10. Men det blev iaf i juli och det var det viktigaste
    Idag ska vi förhoppningsvis hämta ut våra förlovningsringar, jag har dock blivit lite nojig då vi beställt dem i vitguld. Är rädd att de blir för ljusa så de ser ut som silver... Hoppas de är klara iaf! Isåfall blir det förlovning "på riktigt" i helgen

• pandis81

Hej tjejer.
    Jag berättade ju att jag hade fått hem paketet med mina skor. Och igår hämtade jag ut det och provade dom. Jättefina tycker jag själv. =)

Och dom är rund tå inte så jättehög klack. Och jag tror att dom kommer att bli jättebra, ska lägga upp bild på dom i galleriet.

• maj2010

Vilka fina skor! Och de funkar ju även till annat än brudklänning sen. Själv är jag inne på att inte ha vita skor, utan gröna eller rosa (kolla galleriet). Frågan är om det skulle se riktigt klokt ut... Men man kanske ska köpa klänning först

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6