• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Mariavw81

Hej!
    Hoppar gärna på den här tråden jag med, giftar mig den 23 januarí nästa år. Bara åtta månader dit, idag bokar vi festlokalen måste bara ringa ett samtal för att kolla de sista detaljerna. Tycker att det är svårt att veta, vi har inte kollat lokalen men alla jag pratat med tycker att vi gör ett jättebra val. Kanske ska åka på en utflykt till lokalen ikväll, vad tycker ni?
    Kul att läsa lite och få tips av andra som planerar, vissa har ju verklingen kommit långt i planeringen.

• MV85

Mariavw81: Välkommen in hit
    Tycker absolut ni ska titta på lokalen nu när ni bokat den. Vi tittade på vår 2 ggr.. En gång var det bara jag o då preliminärbokade jag den, o sen tittade vi på den tillsammans några veckor senare o bokade definitivt efter att han fått tycka till oxå.
    Jag var på väg att boka en annan lokal först, utan att sett den, men fick veta sedan att den var väldigt nergången nu för tiden då de som hyr ut den (för rätt saftiga pengar) inte lägger något av inkomsten från lokalen på att hålla den i bra skick... Så mitt tips är - Titta på den!

• MissMijah
    MV85 skrev 2009-05-25 11:19:09 följande:
    MissMijah: Vilka blev det? Kommer ihåg att vi pratade lite om det tidigare
    Köpte ett par i silver (vet inte om det är äkta) enkla, släta och graverade in hans nya initialer.
  • Bettertogether
    MissMijah skrev 2009-05-25 11:38:58 följande:
    Köpte ett par i silver (vet inte om det är äkta) enkla, släta och graverade in hans nya initialer.
    Tar ni ditt efternamn? Eller ett helt nytt?
  • tesand

Makupala= den är underbar=) så fort jag såg den så bestämde jag att jag ville ha den=)... ha du köpt din och fått den redan eller?tänkte på storlekar och så.

• tesand

MissMijah: nu ha ja med kollat in sånna och funderar på att skicka efter. hur lång tid ta det innan dem levereras?..usch ja som e sååå dålig på engelska med haha=)

• yatzy86

Nu har jag köpt min klänning!! Haha vilken känsla :) Nu längtar man ju bara ännu mera tills det är dags :D

• UBW

yATZY: Vad spännande! Vad blev det för nån? Finns bilder?
    Det måste kännas skönt att ha något så stort avklarat

• MissMijah
    tesand skrev 2009-05-25 14:13:03 följande:
    MissMijah: nu ha ja med kollat in sånna och funderar på att skicka efter. hur lång tid ta det innan dem levereras?..usch ja som e sååå dålig på engelska med haha=)
    Hehe, kan försöka hjälpa dig om du undrar över något.
    Jag beställde för kanske 10 dagar sen och hade dem hemma idag! Fick själv tips om sidan att de skulle vara så bra, och jag är minst lika nöjd själv.

Men mindre nöjd med en annan sak. Fick veta på jobbet idag att jag inte får bli kvar. så jag gör min sista dag den 5e juni fy jag är så ledsen. jag älskar dem jag jobbar med och stället och allt. känns riktigt tungt. nu är man tillbaka på ruta ett känns det som.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6