• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • mysifer

ja det var pirrigt sen känns det helt overkligt att jag suttit så länge med dem och så postade vi dem igår kväll och de är framme redan idag. men har några till att göra som ska delas ut och inte postas så där är lite kvar att göra. kändes nästan snopet på nåt sätt

Fenixx skrev 2009-05-19 13:33:47 följande:
    mysifer>> måste vara en såå pirrig känsla att klistra igen kuverten med inbjudningskorten och sen lägga på brevlådan.
  • makupala
    mysifer skrev 2009-05-19 08:11:34 följande:
    hej tjejer!datorn hemma har bestämt sig för att lägga av nu när jag behöver tillgång till den som mest inför bröllopet..alltid är det nåt.i helgen var vi och tittade på vigselplats. har två alternativ beroende på om det går att låsa upp en grind eller ej men där var såå fint! var på hotellet också där vi ska bo men de hade inga lediga rum så vi fick nöja oss med att kika i entrén. men det såg jättefint ut och kändes lyxigt igår fick jag samtal från kommunen att vi har en vigselförättare och så fort vi fått tillbaka vår hindersprövning och skickat den till dem så får vi hem en bekräftelse och kan börja planera själva ceremonin!lade även inbjudningskorten på lådan igår..shit så pirrigt det var. vågade knappt klistra igen kuverten men nu är det gjort!idag ska jag beställa ring och så ska vi beställa sambons kläder. imorgon ska jag maila iväg beställning på min klänning och sen är vi i princip klara
    va spännande! funderar verkligen på att lägga våra inbjudningar på lådan rätt snart.. verkar som om det börjar bli dags..( gifter oss 15 augusti)
  • mysifer

ja det är kul och folk har redan svarat, några stycken åtminstone. så jag hoppas att jag slipper jaga folk. vi har ganska kort osa men alla visste om det redan innan så detta var mest för att göra det officiellt.

ja, ska ni ha i augusti är det nog dags nu med tanke på semestrar och sådär.

makupala skrev 2009-05-19 16:20:07 följande:
    va spännande! funderar verkligen på att lägga våra inbjudningar på lådan rätt snart.. verkar som om det börjar bli dags..( gifter oss 15 augusti)
  • molnis

ah oki han är en av dem jag har på min lilla lista att kontakta. För mig det var räät ok pris med?

maj2010 skrev 2009-05-19 14:41:24 följande:
    Vi ska ha Peter Olsson (photprint.se). Fick tips av en bekant som har bokat honom för sitt bröllop i höst. Hon har tagit porträtt hos honom tidigare och sa att han är fantastiskt lyhörd och kreativ. Ska bli spännande att få se bilderna från deras bröllop sen.
  • MissMijah

makupala: gifter ni er 15e aug i år??

• Ysolla

Idag har sambon preliminärbokat wärdshuset där bröllopsfesten förhoppningsvis ska vara.
    29 maj blev det så jag antar att i och med det så var bröllopsdatumet bokat
    Tidigare har vi bara vetat att det ska bli i maj 2010
    Problemet är att det stället är ganska dyrt...
    Fast det vore så underbart om vi kunde vara där för det var där Älskling frågade om jag ville förlova mig med honom...

Jag har även bollat frisyrideér med en kompis, och vi kom fram till att den frisyren jag vill ha var ganska så enkel så den kan hon nog fixa på mig
    Vi ska ses nån gång snart och testa så det inte blir totalkatastrof på självaste bröllopsdagen om vi inte lyckas fixa den!

• lill larsson

okj vad det går frammåt för alla? haha
    jag tänker och tänker hur jag vill ha det och vilak färger men ja kommer inte på något alls? haha bollar mellan en massa ideer :)

just nu är jag hemma med min sjuka dotter, hög feber på 40 grader och äter inge å sånt.. :(

har suttit och fundera på frisyre nu några dagar, men kommer ingen vart alls :) hehe

• Fenixx

nä men vissa saker har man klart i huvudet och även köpt och bokat osv. men sen är det några saker som man står och stampar lite med. så är det med bukett-val och ring för mig... att det kan vara så svårt då.

• mysifer

jag beställde ring för en liten stund sen!
    det kommer att bli världens finaste tror jag, helt opartisk förstås

• workoutgirl
    mysifer skrev 2009-05-20 15:24:09 följande:
    jag beställde ring för en liten stund sen! det kommer att bli världens finaste tror jag, helt opartisk förstås
    Åh vad blev det för ring då?? Bild tack! *nyfiken*
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6