jag har köpt mina tärnors klänningar själv, eftersom ja ville ha en viss färg och sort. Men mina tärnor erbjöd sig att betala dessa själv, men jag gjorde det iallafall , de får klänningarna sen om de vill ha dem. Marsalkernas kläder kommer vi inte stå för men vi kräver inget speciellt av dessa, vi står för deras corsage som matchar brudbuketten och gubbens blomma. I dagens läge kommer vi inte att ha näbb med.
Jag kommer att köpa min klänning, har en dröm om att när vi flyttar och får större, då ska jag köpa ett vitrinskåp och en skytdocka och "rama in" klänningen. Hade först en tanke om att ta mammas klänning och ta bort ärmarna, men jag tror att den kommer bli för kort, sen vill jag helst ha mer "utsmyckning" på min.
Vi har en lokal bvara 50 m från kyrkan som vi kommer att ha middag och fest i. kommer hyra hela helgen, duka upp fredag och annat pyssel. Bröllopet lördag och sen på söndag så ska mina föräldrar städa upp och då ska vi komma efter bröllopsnatten, äta upp överbliven tårta och öppna ev. presenter. Så den som vill får komma dagen efter till lokalen igen för kaffe och "tårta".
Igår fick vi åka in med hunden igen till akuten. Vi upptäckte ett sår på insidan av hennes lår,ca 5-7 cm långt, 2 cm brett och vi trodde att det var ganska ytligt men det visade sig vara minst 8 cm djupt också, så nu har hon tratt och dränage.