Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Jodå, mitt paket är på väg med DHL... Från milly.
    Den hittas på dhl:s sida och dhl:s personal säger att klänningen räknas nå sverige på torsdag.
    Vet också att de anlitat nåt annat fraktbolag förut så jag blev ganska förvånad...

anja1661 skrev 2009-03-31 10:38:39 följande:
    millys skickar inte med dhl....de har bara inte ändrat på hemsidan. jag kommer inte ihåg vad fraktföretaget hette men det var oxå tre bokstäver men alltså inte dhl.ert tracking nummer kommer inte funka då det inte körs med dhl.med det tar bara några dagar fråna tt de skickat den till att du ahr den i handen!!!lycka till och hoppas ni hör av er när klänningarna kommit så vi får höra hur de blev.själv e jag supernöjd med min milly klänning!!!tjejer....39 dagar kvar...
  • Tindragull

Det står inne på den sidan där man har kunat följa produktionen på klänningen...

ElinPierre skrev 2009-03-31 14:55:59 följande:
    Men hur har du fått tag på trecking numret??Vill ju också!!
  • Tindragull

Nix, inget shippingdate på din klänning än...
    Det kommer säkert i natt...

Min klänning nådde Frankfurt vid 19-tiden ikväll!!! Wohooo! Den börjar närma sig!

ElinPierre skrev 2009-03-31 22:20:21 följande:
    Har fortfarande inte kunnat se om den är skickad...Kolla gärna... Mitt nr är WG10200675... Om det är jag som fattar fel någonstans.
  • Tindragull

Jaaaaaaaaaa! De på DHL räknar med att den når malmö på torsdag, men jag kanske har tur så den kommer hit ännu snabbare!

• Tindragull

Wohoooo! Min är i Leipzig och väntar på ett flyg hit, så den når kanske sverige idag!!!

• Tindragull

Ja, hjälp ja! Det är verkligen ont om tid att jaga fatt på nåt annat om den inte är som den ska!

• Tindragull

Såklart de kommer!
    De kommer vara de vackraste klänningarna i världen och de är VÅRA! Dessutom kommer de sitta otroligt bra! Har jag bestämt!

ElinPierre skrev 2009-04-01 13:58:51 följande:
    Har bestämt mig för att leta reda på en snygg kort klänning i så fall.. Typ på vila eller nåt... Borde ju finnas en hög med vita såhär nära studenten..Men så får vi ju inte tänka egentligen Klart dom passar och är helt underbara!
  • Tindragull

Åh, vad spännande!!!
    Jag har inte ens tagit mina kort än...

ElinPierre skrev 2009-04-01 13:59:16 följande:
    Ikväll ska jag få se alla mina secret bilder!!!! Oooo så spännande!!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2