Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Vi hade vårt OSA den 1 mars och alla utom ett par svarade i tid. De som hade missat hade helt enkelt glömt...
    Dåligt att de inte har svarat tycker jag!

• Tindragull

Ja, jag ska sätta i mitt löshår den 25:e så efter det kan jag prova.

Så dåligt att folk inte lämnar svar tycker jag! Egentligen skulle man inte höra av sig till dem och så kan de stå där med lång näsa sen...

MissieA skrev 2009-04-10 17:02:29 följande:
    Jag håller med riktigt dåligt av folk att inte svara!! Jobbigt att man måste tjata på dem men det behövs tydligen. Vi hade osa 9 april och det är ca 5 familjer som inte har svarat så nu har måste vi börja ringa upp dem. Ussch det känns jobbigt & jag blir riktigt arg att folk inte ens kan göra det lilla.Tindragull: Om håret döljer det så tycker jag att du ska köra på korsetten, men kan du inte testa det innan? Om det syns för mycket är det nog bäst att köra utan korsetten.
  • Tindragull

Jodå, det kan jag göra!
    Och jag hade också blivit en helt galen bridezilla om det hade dykt upp 5 familjer som inte hade OSA:t och som jag mao inte hade planerat in...

MissieA skrev 2009-04-10 17:11:54 följande:
    Men vad bra, när du har testat kan du inte fota så jag får se hur du ska ha håret Jag tycker också att man egentligen inte ska ringa upp folk, men vill inte bli förbannad när det kommer ytterliggare 5 familjer på bröllopsdagen som man inte har planerat med hahaha då hade jag blivit en riktig bridezilla.
  • Tindragull

Jag skulle ju precis gå in och skriva här att det är 4 VECKOR KVAR!!!

Jag hade tippar för tio år sen och de var stenhårda och satt som berget! Jobbade inom vården då och de knäcktes inte!
    För min del är de också för tjocka...man kan ju inte klia sig/riva sig ordentligt!
    Men det blir tippar till bröllopet ändå. Med fransk manikyr. Mina naglar är långa nu, men mycket kan hända på 4 veckor och ska jag bryta nån nagel så blir det ju alldeles säkert vänster ringfingernagel...

LÄNGTAR???? Kan jag aldrig tro... Tänk om 4 veckor har jag precis gått upp på min BRÖLLOPSDAG!

ElinPierre skrev 2009-04-11 06:37:06 följande:
    För er som inte tänkt på det.. 4 veckor kvar idag.. HAHA..Vi kan verkligen räkna ner nu.. Såååå kul!Ska göra en lista på ALLT som ska göras snart, för till veckan och framöver har jag äntligen lite mer tid på mig!Apropå tippar- De 2 gånger jag gjort naglarna har de suttit alldeles för bra! Gillar inte riktigt naglarna (för min del är de för tjocka- men jag tycker de är urläckra på andra!)... Sen blir de egna naglarna väldigt veka, torra, skivade och TUNNA lång tid efter tycker jag..Jag tänkte dekorera mina med 2 små pärlor på varje, utefter den vita kanten. Det kan jag ju faktiskt sätta mig att pilla med snart...Jag LÄNGTAR!! Nån mer?
  • Tindragull

Vårt festhäfte är klart! Så skönt att det är färdigt och bara ligger och väntar på att skrivas ut och sättas ihop. Omslagen blev färdiga förra helgen.

Tror nog att jag ska no ElinPierres idé om pärlor på naglarna jag också! Lät fint!

• Tindragull

Tja, matchar & matchar... Det är ju man själv som ska trivas med dem! Mina matchar kanske inte helt, men jag gillar dem så det struntar jag i!

Bestämde ni er för 2 veckor sedan??? Det är minsann snabbt marcherat! Trodde vi var i senaste laget som bestämde oss i december.

• Tindragull

Vad skönt att ha det färdigt! Det är helt ok att ni "lånade" lite ordningsregler.

Ska lägga in en bild på vårt omslag... Måste bara sudda lite på det först...

• Tindragull

Nu har jag lagt in bild på omslaget till vårt festblad! Det jag har ritat över är vårt nya efternamn...
    Inte så hemskt fint gjort, men har man tight med pengar så tager man vad man haver...

• Tindragull

Vi har 12 sidor i vårat. Tycker det räcker gott & väl. Vi har använt vanligt kopieringspapper som omslag och sidorna i kommer att vara det också. Vår toastmaster får kopiera upp det på sitt jobb. Är också en snååålis!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2