Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Namnbytet...
    Fick ni inte ett papper som hette Vigselintyg eller nåt sånt när ni fick tillbaka pappret om hindersprövning?
    Där står det "efternamn anmält" på vårt vilket innebär att så fort prällen skickar in det pappret sen så byts mitt namn.

• Tindragull

Jättefina bilder!!!!
    Nu blir jag allt lite avis och önskar att jag kunde gå till en riktig fotograf jag med...

ElinPierre skrev 2009-03-28 10:40:48 följande:
    Wohoo.. Säg inte detta till någon (hihi) men fotografen har lagt ut 2 av bilderna på mig i sin blogg! Kika gärna in på www.helenah.se jag bara ÄLSKAR det med halsbandet!!
  • Tindragull

idag är det 6 veckor kvar!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tindragull

Aha! Ja, det ska nog bli bra...

ElinPierre skrev 2009-03-28 11:00:27 följande:
    Men på dessa bilder var vi hemma hos henne, så med rätt ljus tror jag nog ni kan få till det utan proffs!
  • Tindragull

Vi kommer ha två psalmer och tre solosånger.
    Psalm 162 vers 1-4 och psalm 411.
    Solosångerna blir "Vågar du vågar jag", "Där du andas" och "Can't help falling in love"

Bröllop på gång skrev 2009-03-28 18:57:57 följande:

O musik på bröllopet!Hur många / vilka sånger/psalmer ska ni ha?
  • Tindragull

ElinPierre: Härligt!!! Min klänning börjar också närma sig att vara färdig nu äntligen!
    Enligt Milly så räknar de med att frakten tar 5 dagar, men det kan ju gå fortare om man har tur...

Kul att hippa planeras! Hoppas den blir toppen!

• Tindragull

Jag är precis likadan! Vill hoppa framåt en 3-4 vewckor NU.

• Tindragull

Wohoooo!
    Våra klänningar skickades idag!!!!!
    Jiiiipie!!!!!!!
    Stage 2-6 gjordes klara samma dag!!!

• Tindragull

Ja, kanske inte ir egn, men bästa för fina bilder ska tydligen "gråväder" vara...

ElinPierre skrev 2009-03-30 20:50:51 följande:
    Klart det blir fint väder! Och skulle det inte bli det- Så spelar det faktiskt inte så stor roll- foton blir bättre i regn har jag hört!
  • Tindragull

Japp! Jag har beställt från Millys till både mig och dottern. Samma klänning för övrigt, men tvärtom i färg.
    Valde en modell de hade, men bytte ut färgen på broderierna.
    Tänk om vi får dem på fredag??? Gissa hur lycklig jag blir då???
    Har du koll på din i trackingen? Där står det ju när de skickar den.
    Jag kommer ju trakassera DHL:s hemsida och hålla koll på min mer än lovligt denna veckan...

Tog du en av Millys egna modeller eller fick du nåt annat uppsytt?
    Köpte du underkjol med?

ElinPierre skrev 2009-03-30 21:23:46 följande:
    Du hade också beställt från Millys va?? SPÄNNANDE! Har du beställt från bild eller en modell de hade??Till mig sa de att de skulle skicka den i morgon. Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om den kom på fredag- då hinner den med till svärmor i helgen som får se, och premiärprova den på mig!!!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2