Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Jag har inte testat varken hår eller smink och kommer inte göra det heller... Eller ja, min syrra har sminkat mig vid ett antal tillfällen och jag har alltid blivit nöjd, så det är jag inte orolig för. Håret...ja, det blir en överraskning! Till helgen ska vi i alla fall sätta i mitt löshår!

• Tindragull

ElinPierre: Hade jag varit du så hade jag ringt och frågat om de har glömt dig...

• Tindragull

Hehe... ja, man får lita på lillasyrran...
    Och det är verkligen galet nära nu!!!!!!

soon and very soon skrev 2009-04-21 06:39:24 följande:

Tindragull: collt att du är så avslappnad Jag ska inte göra nån provuppsättning heller litar på frisören hon är ur duktig o vi är gamla barndomskompisar, sa att hon får fria händer.för övrigt fattar jag inte hur nära det är!! helt sjukt!!!!snart tjejer står vi där som brud o ska bli fru!!!!!!!!!!!!!!
  • Tindragull

Jahapp! Och bara för att jag kläckte ur mig att jag inte stressar så mycket....så har jag nu fått magkatarr! Inre stress eller vadå?

• Tindragull

Skojar du???
    Hade min svärmor gjort så, så hade jag antagligen fått en hjärnblödning... Kan ni inte säga till henne?

Corona skrev 2009-04-21 21:13:14 följande:
    Fick precis veta att svärmor bjudit in några extra barn till vår bröllopsfest för vuxna. Två veckor efter o s a-datum och utan att kolla med oss. Blir man glad eller?Djupa andetag...
  • Tindragull

Vad härligt!
    Ser fram emot att läsa det i morgon istället då!

ElinPierre skrev 2009-04-21 23:14:37 följande:
    Skrev ett lååångt inlägg om vår kreativa dag idag, och om vad som händer i morgon.. Men lyckades taffla bort det...Så ja skriver om det imorgon istället.. Vi har i alla fall fått mycket gjort, och jag planerar att få mycket gjort imorgon också!
  • Tindragull

Ojoj, vad ni har skrivit idag!!!
    Har varit i farten hela dagen idag och har inte hunnit kika in förrän nu...
    Idag har jag fixat m2b:s väst! Hade tur att de kunde ta in hans storlek! Så nu är hela familjens kläder & skor fixade!
    Har också fixat mitt "något gammalt". Ska få ha mammas gamla förlovningsring på mig. Den är från när hon var förlovad med min pappa. Passar bra tycker jag.

ElinPierre: Jösses var ni har varit duktiga!!! Ser själv inte fram emot att stryka alla lakan/dukar... 15 st och jag bör ju göra det ett par dagar innan bröllopet för att hinna med, MEN hur ska jag då förvara dem för att de inte ska skrynklöa till sig igen... Får nog stå och stryka i lokalen dagen innan misstänker jag...

Villnu: fläskfilé & tjälknöl funkar bra kallt.

Corona: Hoppas allt ordnar sig. Den däringa släkten är minsann inte lätt!

Bröllop på gång: Vi ska ha bubblor istället för ris och vi har köpt in det. Det kommer delas ut på kyrktrappen innan folk går in i kyrkan. Jag vill INTE ha riskastning, för med min otur så kommer jag säkert få ett riskorn i ögat och få spendera resten av dagen på akuten med en läkare grävandes i mitt öga... Köpte våra bubblor på bröllopsbubblor.se har jag för mig...

Malmöbrud 2009: Cool caketopper!

anja1661: Hoppas ni får lån till bostadsrätten! Lycka till!

• Tindragull

Bröllop på gång: Vad kul att klänningen passar!

Vi kommer ha avec till tårtan och kaffet (vi kör tårtan som dessert).
    Tårtan har vi beställt från min m2b:s gamla jobb. Har dock beställt sugarpaste själv eftersom jag vill ha det på den. De ska även göra rosor i grön sugarpaste åt mig sen dekorerar jag tårtan själv. (kontrollbehov - jag??? )

• Tindragull

glömde ju... I ena lagret blir det citronmousse och i andra björnbärsmousse.

Tindragull skrev 2009-04-23 18:49:42 följande:
    Bröllop på gång: Vad kul att klänningen passar!Vi kommer ha avec till tårtan och kaffet (vi kör tårtan som dessert).Tårtan har vi beställt från min m2b:s gamla jobb. Har dock beställt sugarpaste själv eftersom jag vill ha det på den. De ska även göra rosor i grön sugarpaste åt mig sen dekorerar jag tårtan själv. (kontrollbehov - jag??? )
  • Tindragull

Kalla fötter??? Jo, det smyger sig på mig lite emellanåt...

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2