• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • Kajsalisan

Man vet att man ska gifta sig när man vaknar med ett ryck och ska bara räkna ut vad det kostar att trycka 98 festprogram a XX summa..Crazy I tell you!!

• Pingst09

När man tycker det är så spännande att prova undrkjolen till klänningen man kan ju inte hålla på och prova klänningen i tid och otid, men underkjolen är ett ganska bra substitut..!

• sommarbrud2010
    Pingst09 skrev 2009-02-19 07:41:08 följande:
    När man tycker det är så spännande att prova undrkjolen till klänningen man kan ju inte hålla på och prova klänningen i tid och otid, men underkjolen är ett ganska bra substitut..!
    Hahaha... Du får väl börja gå in skorna också då ;)
  • bongen80

när man ringer fritidspersonalen o förlänger tiden åt barnen för att man "fastnat" på panduro....

• Kajsalisan

hahaha..Hur gör man det?? hamnar under 15 kartonger pärlemofärgat papper?:D:D:D

bongen80 skrev 2009-02-20 20:18:01 följande:
    när man ringer fritidspersonalen o förlänger tiden åt barnen för att man "fastnat" på panduro....
  • Kajsalisan

Man vet att även ens karl ska gifta sig när han protesterade mot mitt förslag på caketopper och insisterade på att vi skulle leta vidare.. kors i kanelen.. Nu börjar det hända saker..

• bongen80
    Kajsalisan skrev 2009-02-20 23:20:31 följande:
    hahaha..Hur gör man det?? hamnar under 15 kartonger pärlemofärgat papper?:D:D:D
    ja det är ganska enkelt....man kan helt enkelt inte välja nånting, för det man bestämt hemma blir helt omkullkastat när man går omkring i butiken o ser såååååå mycket fint. Tror jag var där inne nästan 2 timmar å ändå var jag inte klar när jag gick därifrån
  • MV85

Man vet att man ska gifta sig när man över ett år i förväg beställer material till inbjudningskorten - för att de ska gå upp något litet i pris om ett tag, o eftersom man ändå ska ha dem kan man lika gärna köpa dem nu (hmmmm bara o hoppas man inte ändrar sig)

• Pingst09

När man ska på tjejfest med ett gäng där bara en är bjuden på bröllopet och man börjar oroa sig för att här ligger en hund begreaven och nu kommer de att "ta mig". Kan ju behövas många "mullvader" för att allt ska klaffa.....

• Soon and very soon

när man drömmer "mardrömmar" om bröllop

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..