• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • EmMa09

När man tänker konstant på bröllopet, dag som natt (har så svårt att somna!) och när man hänger här på bt varje ledig minut..

• MV85

När man försöker planera och boka saker över ett år i förväg som inte går att fixa förrän några månader innan!

• Kajsalisan

När man känner att man kommer sakna planerandet så fort bröllopet är över.. redan 4 månader innan det ägt rum

• Joji

När man talar med sin blivande man om vad personer här på BT sagt och använder deras Nick, och han vet vem det är!

• Kajsalisan
    Joji skrev 2009-02-12 23:24:59 följande:
    När man talar med sin blivande man om vad personer här på BT sagt och använder deras Nick, och han vet vem det är!
    Ska ringa min m2b å säga att din kille vet vilka andra på BT är... Och varför har inte han DEN KOLLEN :D
  • Joji
    Kajsalisan skrev 2009-02-12 23:31:42 följande:
    Ska ringa min m2b å säga att din kille vet vilka andra på BT är... Och varför har inte han DEN KOLLEN :D
    Hahaha! Min kille vet dock bara vem en är ännu så länge...
  • J D

... när minst varannat status-update på ens facebook handlar om bröllopet.

• Fenixx
    Kajsalisan skrev 2009-02-11 22:15:09 följande:
    När man tycker att de som förr verkade helt galna i tvserien Bridezilla ändå har en poäng och sååå farliga var de väl ändå inte?
  • Anki82

Man läser denna tråden o känner igen sig på det mesta

• MrsCoverdale
    Anki82 skrev 2009-02-13 16:12:57 följande:
    Man läser denna tråden o känner igen sig på det mesta
    Haha där slog du huvudet på spiken!
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..