• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • MimmiMama

man har har ungefär 2 miljoner länkar och bilder på datorn med klänningar, frisyrer, skor, buketter, tårtor

• haennish

...när man mår dåligt (läs: får psykbryt och sambon kollar på en som om man vore pesten) när BT krånglar lite! :P

• Kajsalisan

... När man tycker att ALLT är förstört när tryckfels nisse varit framme i inbjudningskorten. allt tillbaka igen.. MORR

• bongen80

när man föredrar gemenskapen på BT framför gos med blivande maken

• MrsCoverdale
    bongen80 skrev 2009-02-15 21:55:11 följande:
    när man föredrar gemenskapen på BT framför gos med blivande maken
    Haha ja, när man hänger på BT på självaste alla hjärtans dag!
    (gjorde mig visst skyldig till det igår! hehe)
  • bongen80
    MrsCoverdale skrev 2009-02-15 22:02:42 följande:
    Haha ja, när man hänger på BT på självaste alla hjärtans dag! (gjorde mig visst skyldig till det igår! hehe)
    skyldig jag med....

och när man väcker samme stackars m2b med orden: "jag har hittat den perfekta utgångsmarschen" vem f-n bryr sig halv 2 en torsdagnatt...?
  • Kajsalisan
    bongen80 skrev 2009-02-15 22:09:34 följande:
    skyldig jag med....och när man väcker samme stackars m2b med orden: "jag har hittat den perfekta utgångsmarschen" vem f-n bryr sig halv 2 en torsdagnatt...?
    Man vet att man ska gifta sig när man tycker det känns rätt bra när fler gör så! (fast jag tror det var en tisdagsnatt..) ;)
  • Kajsalisan

När man ser bröllopsmässan som något lika stort som melodifestivalen

• Im yours

När man försöker hitta samma färg på blommor till brudbuketten, som det blå man drunknar i då man tittar in i mb2.s ögon

• Pingst09

när man lägger en sån här tråd i favoriter bara för att allt är skrämmande sant!

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..